۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
تردد ۹ میلیون موتورسیکلت و خودرو در تهران
رییس پلیس راهور پایتخت خبر داد

تردد ۹ میلیون موتورسیکلت و خودرو در تهران

رییس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه ۹ میلیون راکب موتورسیکلت و خودرو در تهران درحال تردد هستند، از برنامه ویژه پلیس برای کنترل تردد موتورسواران بویژه در مناطق و محلات مرکزی شهر تهران خبر داد.

به گزارش بازار، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در شورای شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ترافیک شهر تهران در برخی مناطق ویژه شهر در بعضی از ساعات پرتردد اظهار داشت: در تهران ۹ میلیون راکب موتورسیکلت و خودرو درحال تردد هستند که نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه در این خصوص هستیم.

وی بخش قابل توجهی از ترافیک موجود در شهر تهران را متوجه ترددهایی که از استان های مجاور شهر تهران بصورت روزانه اتفاق می افتد خواند.

وی افزود: در مواقع بحرانی معضلات ترافیکی با یاری همه جانبه نیروهای پلیس به حل مشکلات مناطق ویژه در شهر پرداخته می شود.

رییس پلیس راهور پایتخت با تأکید بر اینکه در بحث نزولات آسمانی و معضلات بحرانی ناشی از آن با یک ادبیات مشترک در کنار شهرداری تهران به یاری شهروندان شهر پرداخته می شود، افزود: در این زمان ها شهروندان با به تأخیر انداختن سفرهای غیر ضرور خود کمک شایانی را به ما در برقراری مجدد انضباط شهری خواهند نمود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، وی همچنین از برنامه ویژه پلیس برای کنترل تردد موتورسواران بویژه در مناطق و محلات مرکزی شهر تهران و از آماده سازی طرح ۲۰ برای رفع معضلات ترافیک شهر تهران بصورت حداکثری خبر داد.

کد خبر: ۲۶۲٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha