۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
آغاز مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد

آغاز مزایده خودروهای سواری و سنگین اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده برای عرضه انواع خودروهای سواری، سنگین و ماشین آلات راه سازی، لوازم خانگی و تجهیزات الکترونیکی و غیره به ارزش هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار، سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به جزییات مزایده فوق العاده ۵۸۶ اظهار داشت: این مزایده در ۱۹ استان کشور شروع شده است و بیشترین تعداد خودروها و کالاها به استان های هرمزگان، بوشهر و تهران اختصاص دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای بازدید و ارائه پیشنهاد از خودروها و کالاها تا چهارشنبه چهارشنبه ۲۹ آذرماه به انبارهای این سازمان در ۱۹ استان مراجعه کرده و و از نزدیک بازدید کنند.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به اینکه رمزگشایی و اعلام برندگان در روز دوشنبه چهارم دی ماه صورت می گیرد گفت: اطلاعات شرکت در این مزایده از طریق ستاد الکترونیک دولت و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام شده است و متقاضیان به این سامانه مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده باید اقدام به دریافت توکن(گواهی امضا الکترونیکی) از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت کنند.

کد خبر: ۲۶۲٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha