۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
بحران در صنعت ساعت سازی سوییس
تحت تأثیر کرونا اتفاق افتاد؛

بحران در صنعت ساعت سازی سوییس

شرکت ساعت سازی سوئیسی «اوبلو Hublot» با کاهش ۳۰ درصدی فعالیت مواجه شد.

به گزارش بازار، مدیر عامل شرکت ساعت سازی سوئیسی «اوبلو Hublot» گفت این شرکت با وخیم‌ترین بحران تاریخ خود مواجه است و احتمالا شیوع کرونا به کاهش ۳۰ درصدی فعالیت این صنعت در سال اخیر منجر می‌شود. ریکاردو گوادالوپ در مصاحبه با روزنامه آلمانی هندلزبلات که روز پنجشنبه منتشر شد گفت: «طی امسال، این صنعت کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی تولید را ثبت می‌کند».

به گزارش خبرگزاری رویترز از زوریخ، وی خاطرنشان کرد مصرف به طور کامل فلج شده و دشوار است بتوان پیش بینی کرد چه زمانی مصرف کنندگان بار دیگر به وضع سابق بازگردند. برخی تولید کنندگان ممکن است ورشکست شوند. مشکل اصلی داشتن پول نقد است.

ریکاردو گوادالوپ گفت: «قدرتمندان نجات پیدا می‌کنند و ضعیف‌ترین‌ها با مشکلات شدید مواجه می‌شوند. همه شرکت‌ها باید به حد کافی پول نقد داشته باشند تا بتوانند دست کم ۱۸ ماه دوام بیاورند». وی افزود: «مارک اوبلو هم همچنان تحت تأثیر کروناست. در نخستین هفته‌های شیوع کرونا، ۸۰ درصد از شبکه توزیع این شرکت راکد بود. شما می‌توانید تبعات آن را در فروش ببینید».

با توجه به اینکه مشتری بودن چین بیش از پیش مهم است، اخیرا فروش این برند ۳۰ درصد در این کشور افزایش یافته است. با وجود این، این بهبود، جبران خرید گردشگران چینی را که به علت قطع پروازهای بین المللی دیگر نمی‌توانند به اروپا و آمریکا بروند، نمی‌کند.

کد خبر: ۲۶٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha