۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در استان بوشهر
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

پرداخت 3500 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در استان بوشهر

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر گفت: در سال جاری تاکنون بیش از 45 هزار فقره تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به میزان 3 هزار و 500 میلیارد تومان به جامعه هدف پرداخت شده است.

رضا صابری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این بانک تاکنون مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و جایگاه مهمی در بین مردم در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه دارد.

وی از افزایش تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته در کشور تعداد مشتریان از 13.5 میلیون به 16.2 میلیون نفر افزایش یافته و در استان بوشهر نیز از 250 هزار به 300 هزار نفر رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر با بیان اینکه این بانک گام‌های مهمی در حذف کاغذ برداشته است گفت: بایگانی دیجیتال اسناد، حذف باجه‌های فیزیکی، خدمات آنلاین و پرداخت تسهیلات به‌صورت مجازی و حذف ضامن و پرداخت وام فوری را از دیگر برنامه‌ها دانست.

صابری از پرداخت وام بدون وثیقه و ضامن خبر داد و تصریح کرد: مشتریان دارای رتبه اعتباری AوB می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان وام بدون ارائه ضامن در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد این بانک در سال جاری گفت: در سال جاری تاکنون 45 هزار فقره تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه به میزان 3 هزار و 500 میلیارد تومان به جامعه هدف در بخش‌های اشتغال، ازدواج، فرزندآوری و دیگر امور پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر اضافه کرد: با افتتاح شعبه کاکی در سال جاری تعداد شعب این بانک به 13 شعبه افزایش می‌یابد و 4 باجه هم در نقاط مختلف راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر: ۲۶۱٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha