۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
حمایت از واحدهایی که تولیدات آنها پایین‌تر از ظرفیت واقعی است
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

حمایت از واحدهایی که تولیدات آنها پایین‌تر از ظرفیت واقعی است

آبادان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از راهکارهای وزارت صمت در سال جاری حمایت از واحدهایی است که ظرفیت تولید آنها پایین‌تر از ظرفیت واقعی است تا بتوانند ظرفیت تولید را به مقدار واقعی برسانند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن صالحی ‌نیا ظهر پنج شنبه در آیین بهره‌برداری از واحد تولید دستمال کاغذی در شهرک صنعتی آبادان اظهار کرد: کاهش سرمایه‌گذاری ثابت یکی از مشکلات موجود در کشور است به همین علت باید برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی خواستار افزایش هزینه تامین مواد اولیه و نهاده‌های تولید شده‌اند، افزود: واحدهای تولیدی انتظار دارند بانک‌ها سرمایه در گردش را برای آنها افزایش دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیح داد: افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی یکی از اهداف وزارت صمت است تا فرآیند تولید در کشور بهبود یابد.

صالحی نیا ادامه داد: هفت درصد از ظرفیت شهرک‌های صنعتی در استان خوزستان واقع است که ارزش‌ افزوده بالایی دارند.

وی عنوان کرد: یکی از راهکارهای وزارت صمت در سال جاری حمایت از واحدهایی است که ظرفیت تولید آنها پایین‌تر از ظرفیت واقعی است تا بتوانند ظرفیت تولید را به مقدار واقعی برسانند.

کارخانه بسته‌بندی دستمال کاغذی‌ امروز  با ۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آبادان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۲۶٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha