۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
طرح کالا کارت در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد| تقویت قدرت خرید مردم
مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد:

طرح کالا کارت در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد| تقویت قدرت خرید مردم

یاسوج- آرمین، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کالا کارت با نگاه حمایتی از تولید ملی در استان اجرایی شد.

مهرداد آرمین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طرح کالا کارت حمایت از تولید ملی و ارتقای قدرت خرید مردم را دنبال می کند که در شعب استان اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات ۱۸ ماهه با پوشش ۱٠٠ میلیون تومانی در قالب طرح کالا کارت با سود چهار درصد اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعداد ۲۷ هزار نفر پرداخت شد، عنوان کرد: ارتقای ظرفیت ها در استان مطلوب است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت تسهیلات تکلیفی را از اولویت های بانک دانست و بیان کرد: این تسهیلات با سرعت بسیار بالایی پرداخت می شود.

آرمین با تاکید بر اجرای طرح های حمایتی، خاطرنشان کرد: «طرح مهر یار» طی سال جاری ابلاغ و مورد استقبال قرار گرفت.

وی گفت: «طرح مهریار» حمایت از حقوق بگیران سازمان ها را دنبال می کند که در استان تاکنون ۲٠ سازمان خصوصی و دولتی در این راستا همراه شدند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۹ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: تحقق خدمات الکترونیک با نگاهی پیشرو در استان اجرایی شد.

آرمین با بیان اینکه ۳٠ درصد جمعیت استان با پوشش ۲۳۷ هزار نفر از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خدمات می گیرند، ابراز داشت: حمایت از اقشار متوسط و ضعیف نیز در پرداخت تسهیلات دیده شد.

کد خبر: ۲۶۱٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha