۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
رویکرد تحولی در بخش تعاون دنبال می شود
در آیین تودیع و معارفه معاون امور تعاون عنوان شد؛

رویکرد تحولی در بخش تعاون دنبال می شود

آیین تودیع و معارفه معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاونین، مدیران کل و جمعی از کارکنان این وزارتخانه و تعاونگران برگزار شد.

به گزارش بازار، صحبت الله رحمانی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نمایندگی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آیین اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در دولت مردمی سیزدهم مسئولیت اجرایی همراه با پاسخگویی است.

وی، مسئولیت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار امانت و حقوق مردم دانست و گفت: مسئول خادم مردم است که باید برای اجرای مسئولیت گذشت از خود داشته باشد.

مهدی مسکنی معاون سابق امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری در این آیین به بخشی از دستاوردهای ۲ ساله خود اشاره کرد.

وی گفت: شاهد رشد ۲۳ درصدی صادرات تعاونی نسبت به سال گذشته، رشد ۳ و نیم درصدی شاغلین بخش تعاون، ایجاد ۱۰۳ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱، افزایش ۱۴۰ درصدی سرمایه بانک توسعه تعاون و افزایش ۳۰ درصدی صدور ضمانت نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه تعاون بودیم.

مسکنی یادآور شد: رشد ۲ و نیم درصدی تأسیس تعاونی و بهره‌برداری ۲ هزار و ۸۸ طرح تعاونی و ... از مهم‌ترین اقدامات دولت مردمی سیزدهم تا به امروز در حوزه تعاون به شمار می رود.

وی گفت: این اقدام های مهم با همراهی بخش مردمی و دولتی بخش تعاون کشور محقق شد.

«حامد ویس‌کرمی» سرپرست جدید معاونت امور تعاون نیز در این آیین، توسعه رویکرد بین المللی بخش تعاون، آموزش و توانمندسازی بخش دولتی و مردمی تعاون را از مهم‌ترین برنامه های آینده این معاونت اعلام کرد.

وی افزود: از بخش های مردمی تعاونی از جمله اتاق تعاون و اتحادیه‌های تعاونی همچون گذشته حمایت می‌شود.

ویس کرمی، رویکرد تحولی با مشارکت بخش مردمی تعاون را مهم‌ترین عامل دست‌ یابی به هدف سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور دانست.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha