۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
نکاتی در مورد تور کرابی که در هیچ کجای دیگر از آن صحبت نشده است

نکاتی در مورد تور کرابی که در هیچ کجای دیگر از آن صحبت نشده است

تور کرابی تایلند شاید برای بسیاری از افراد جزو تور های ناشناخته و بسیار هیجان انگیز باشد.

به گزارش بازار، تور کرابی تایلند شاید برای بسیاری از افراد جزو تور های ناشناخته و بسیار هیجان انگیز باشد. بسیاری از افراد ممکن است به این منطقه سفر نکرده و تمایل داشته باشند که به آنجا سفر کنند. سپس از امکانات بی‌ نظیر این منطقه حداکثر استفاده را ببرند. یکی از زیباترین کشور هایی که در جنوب شرقی آآسیا قرار گرفته است، کشور تایلند می‌ باشد.

هر سال توریست‌ ها و گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر می‌ کنند تا بتوانند از جنگل‌ های انبوه و مناظر طبیعی دیدن کنند. اگر شما نیز می‌ خواهید به تایلند و منطقه‌ های ناشناخته آن سفر کنید می‌ توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که انتخاب شهر مناسب برای سفر و گشت و گذار جزو تصمیم گیری‌ های بسیار سخت افراد محسوب می‌ شود. معمولاً بیشتر گردشگران و توریست‌ ها شهر هایی مانند سامویی و پوکت را برای گشت و گذار انتخاب می‌ کنند. اما جالب است بدانید تایلند دارای مناطق بسیار گوناگون و متعددی می‌ باشد که شما می‌ توانید از آن ها دیدن کنید. به عنوان مثال کرابی یک منطقه بی‌ نظیر در این کشور محسوب می‌ شود.

بررسی آب و هوای کرابی تایلند

قبل از خرید تور کرابی شما باید آب و هوای این منطقه را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بر اساس خواسته و نیاز خود در یک زمان بسیار مناسب به کرابی تایلند سفر کنید. در نظر داشته باشید کرابی نیز مانند سایر شهر های تایلند دارای آب و هوای گرمسیری بوده و میانگین دما در این منطقه حدوداً ۲۷ درجه می‌ باشد.

این شهر جزو شهر های بسیار مرطوب به حساب می‌ آید. شما در ایام گرم و خشک سال ممکن است بارش باران‌ های موسمی را نیز در این منطقه نظاره گر باشید. اگر به دنبال سفر در آب و هوای گرم و خشک هستید معمولاً ماه‌ های مارس و آپریل یک انتخاب بسیار مناسب برای شما محسوب می‌ شوند. اما اگر می‌ خواهید در آب و هوای خنک به این منطقه سفر کنید بهتر است ماه‌ های اکتبر و سپتامبر را انتخاب کنید.

به طور کلی بهترین زمان سفر به کرابی تایلند ماه ژانویه تا مارس می‌ باشند. در این بازه گردشگران بسیار زیادی این منطقه را برای سفر انتخاب می‌ کنند. ایرانیان نیز می‌ توانند از اوایل دی ماه تا اسفند ماه به این منطقه سفر کنند. البته یک نکته بسیار مهمی که باید به آن دقت کنید افزایش قیمت‌ ها در این زمان است. زیرا گردشگران زیادی این زمان را برای سفر به منطقه کرابی انتخاب می‌ کنند و شما ممکن است شاهد افزایش شدید قیمت‌ ها در این منطقه باشید. پس باید این موضوع را نیز مورد توجه قرار دهید.

بررسی جاذبه‌ های کرابی

شما قبل از خرید تور کرابی باید در رابطه با جاذبه‌ های این منطقه نیز اطلاعاتی را به دست بیاورید. به این صورت می‌ توانید یک سفر بسیار عالی و هدفمند را شروع کرده و لحظات بسیار بی‌ نظیری را تجربه کنید. کرابی یک شهر زیبا با مناظر عالی و بکر می‌ باشد.

جاذبه‌ های طبیعی بی‌ نظیری نیز در این منطقه قرار گرفته اند. به عنوان مثال خلیج مایا یکی از زیباترین و جذاب‌ ترین جاذبه‌ های این منطقه محسوب می‌ شود. در نظر داشته باشید این خلیج مساحت بسیار کمی داشته و در آن درختان و گیاهان بومی زیادی وجود دارند. همچنین در اطراف آن صخره‌ های بزرگ نیز قرار گرفته اند. بدون شک رفتن به این خلیج و قایق سواری و آب تنی در آن یکی از بهترین و بی‌ نظیرترین خاطرات سفر شما محسوب می‌ شوند.

یکی دیگر از جاذبه‌ های منطقه کرابی غار وات تام سوا می‌ باشد. در این منطقه غار های کوچک و بزرگ متنوع و زیبایی وجود دارند که مردم غیر بومی نیز می‌ توانند از آن دیدن کرده و لذت ببرند. این غار یکی از معروف‌ ترین و مشهور ترین غار های منطقه کرابی محسوب می‌ شود. می‌ توان گفت این غار برای افراد بومی کاربرد مذهبی دارد. همچنین یکی از ابنیه مذهبی تایلند نیز درون این غار قرار گرفته است.

بدون شک شما نام جزایر فی فی را زیاد شنیده‌ اید. این جزایر در نزدیکی شهر زیبای کرابی واقع شده و جزو یکی از شگفتی‌ های کشور تایلند محسوب می‌ شود. شما می‌ توانید مناظر بکر و دست نخورده را در این منطقه مشاهده کرده و عکس‌ های بی‌ نظیری را نیز به یادگار ثبت کنید. تنها کافی است که سوار بر قایق شده و خود را به این جزیره زیبا و اعجاب انگیز برسانید و از طبیعت بکر و جذاب آن نهایت لذت را ببرید.

نکاتی در مورد تور کرابی که در هیچ کجای دیگر از آن صحبت نشده است

جمع‌ بندی در رابطه با تور کرابی

شما با دانستن نکات مرتبط با تور کرابی می‌ توانید یک خرید درست و آگاهانه داشته و سفرتان را به یکی از بهترین سفر های خود تبدیل نمایید. همچنین می‌ توانید لحظات بی‌ نظیری را در کنار عزیزان تان سپری کنید. البته قبل از خرید تور کرابی شما باید یک آژانس هواپیمایی معتبر را انتخاب نمایید.

این آژانس باید تمام فاکتور های لازم را داشته باشد تا شما بتوانید با خیال راحت خرید خود را از آن انجام داده و سفر رویایی خود را آغاز نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید تور کرابی از آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌ باشد. این آژانس با داشتن سابقه طولانی در فروش انواع تور توانسته است نیاز افراد را به بهترین نحو ممکن شناسایی کرده و آن ها را برطرف کند.

شما می‌ توانید تور های بسیار با کیفیت را از این آژانس خریداری کرده و سپس قدم به کشور مورد نظر خود قدم بگذارید. تنها کافیست که تلفن را برداشته و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

همچنین می‌ توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با تور های مختلف کشور تایلند به دست بیاورید. شما می‌ توانید از تور های ترکیبی این منطقه نیز استفاده کرده و با یک تیر دو نشان بزنید و یک سفر کاربردی و قیمت مناسب را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه نمایید و لذت ببرید. برای خرید تور کرابی نوید گشت وارد این لینک شوید.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha