۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تشریح کرد

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد.

به گزارش بازار، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۹ آذر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز بررسی دو فقره تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد صندوق مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار قرار داشت که این موضوع با حضور رئیس و اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: این دومین نشست با هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان بود که در این نشست توضیحاتی را درخصوص گذشته صندوق، ضرر و زیان‌های آن و ترمیم‌هایی که در این دوره مدیریت در رابطه با بحث سوددهی صورت گرفته ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این نشست درخصوص پروژه‌های بر زمین مانده صندوق ذخیره فرهنگیان از گذشته تاکنون و نحوه پرداختی‌ها با بازنشستگان فرهنگی ارائه و گزارش‌های مثبتی داده شد و نهایتا رأی‌گیری در خصوص تحقیق و تفحص به جلسات بعدی موکول شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: فرهنگیان عزیز باید بدانند که مجلس با استفاده از ابزارهای نظارتی با چشمان تیزبین عملکرد صندوق را زیر نظر دارد و تیم جدید فعال در صندوق نیز در راستای سوددهی و حفظ منافع فرهنگیان در صندوق حرکت می‌کند، لذا امیدواریم آنچه به صلاح فرهنگیان است، رقم بخورد.

کد خبر: ۲۶۰٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha