۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
۲۰۶ هکتار زمین مسکن مهر در شاهرود الحاق می شود
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

۲۰۶ هکتار زمین مسکن مهر در شاهرود الحاق می شود

سمنان- هاشمی استاندار سمنان از الحاق ۲۰۶ هکتار زمین مسکن مهر به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهرود برای تسریع در ساخت و تکمیل، خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان سمنان بیان کرد: هکتار زمین مسکن مهر به طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهرود برای تسریع در ساخت و تکمیل الحاق می شود.

وی خواستار تسریع در الحاق و تکمیل واحد های مسکونی مسکن مهر باقی مانده در شهرستان شاهرود از سوی اداره کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به پرداخت تسهیلات نهضت ملی در قالب طرح جوانی جمعیت و اهدای زمین نیز در استان ادامه دارد، افزود: بانک های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و مسکن مشوق طرح جوانی جمعیت، اقدام کنند.

هاشمی همچنین با بیان اینکه آمادگی بیش از پیش برای تسریع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی، انتظاری است که از بانک های عامل استان داریم، گفت: پرداخت تسهیلات بافت فرسوده نیز در قالب نهضت ملی مسکن دیگر موضوعی است که از بانک های عامل استان درخواست شده است.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده از جمله اولویت های استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: این اقدام در کنار زیباسازی بصری، سبب تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از بافت فرسوده شهری نیز می شود.

کد خبر: ۲۶۰٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha