۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
بیمارستان شهید سلیمانی فردیس افتتاح شد
با حضور رئیس‌جمهور؛

بیمارستان شهید سلیمانی فردیس افتتاح شد

بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان فردیس استان البرز روز جمعه با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت و به سال ها انتظار مردم این خطه پایان داد.

به گزارش بازار، این بیمارستانی در زمینی به مساحت ۲۷ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در پنج طبقه احداث شده است.

این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دارای بخش های مختلف از جمله کودکان، زنان، قلب و بخش های ویژه است.

بیمارستان فردیس در سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۵ آغاز شد. این بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی در ۲۴ هزار مترمربع زیربنا و با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

گفتنی است این بیمارستان تا آغاز به کار دولت سیزدهم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. ادامه روند تکمیل بیمارستان فردیس از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و با سفر سال گذشته رئیسی به استان البرز تأمین اعتبارات برای اتمام آن بیش از پیش مورد توجه گرفت.

این بیمارستان در پنج طبقه و در قالب سه بلوک به شکل عمومی (جنرال) ساخته شده و دارای بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی است. ظرفیت تعداد تخت‌های آی سی یو بیمارستان فردیس از هفت تخت به ۳۷ تخت افزایش یافته است. ۶۷ درصد اعتبارات ساخت این بیمارستان در طول ۲۰ ماه گذشته توسط دولت سیزدهم تأمین شده ۵۰ درصد عملیات ساخت آن نیز در یک سال اخیر محقق شده است.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha