۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
سهام عدالت وثیقه زنان صاحب مشاغل خانگی می شود
ابتکار:

سهام عدالت وثیقه زنان صاحب مشاغل خانگی می شود

تهران- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه زنان برای دریافت تسهیلات با مشکل روبرو هستند گفت: سهام عدالت وثیقه زنان صاحب مشاغل خانگی می شود .

به گزارش خبرنگار بازار، معصومه ابتکار عصر چهارشنبه در نشست با استاندار، فرمانداران و مشاوران بانوان و خانواده استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، از قرار گرفتن سهام عدالت زنان سرپرست خانوار به عنوان وثیقه تسهیلات برای مشاغل خانگی خبر داد و اظهار داشت: زنان برای گرفتن تسهیلات با مشکل مواجه هستند که با این اقدام بساری از موانع رفع خواهد شد.

ابتکار به مشکلات زنان در حوزه صادرات محصولات خانگی اشاره کرد و گفت: به دلیل نداشتن یک استاندارد مشخص زنان در این حوزه برای صادرات محصولات تولیدی شان معضل دارند که برای رفع آن با سازمان استاندارد کشور چاره اندیشی هایی انجام شده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده بیان داشت: حمایت از اقتصاد و توان افزایی زنان کارآفرین یکی از مواردی است که در سطح ملی همواره مورد پیگیری بوده است و در نظر داریم برای زنان کارآفرین و دختران فارغ التحصیل در این زمینه جهت گیری هایی با عنوان «زنان نسل تحریم» را مورد پیگیری قرار دهیم.

وی عنوان داشت: زنان سرپرست خانوار در ایام کرونایی نسبت به سایر اقشار آسیب پذیری بیشتری داشتند که باید توجه لازم به آنها صورت بگیرد و از فرمانداران استان می خواهیم که این زنان که تحت هیچ پوشش و نهاد حمایتی نیستند را مورد شناسایی قرار دهند.

کد خبر: ۲۶٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 0
      نکنه فقط همین دو مرحله بود ک سعدی واریز کرده ??? نگفتن دوباره میدن