۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان در فروشگاه های استان سمنان نصب شد
برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی؛

۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان در فروشگاه های استان سمنان نصب شد

سمنان- معاون اقتصادی استان سمنان گفت: برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان در فروشگاه های سراسر استان نصب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا صادقی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استانداری سمنان، از تجهیز فروشگاه های استان به دستگاه های مرتبط با این طرح خبر داد و تاکید کرد: یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان در فروشگاه های استان نصب شده است.

وی با بیان اینکه برای تجهیزات کالابرگ الکترونیک در استان سمنان تا کنون ۹۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با نصب دستگاه های کارت خوان فروشگاه های شهرها و روستاهای استان سمنان آمده اجرای طرح هستند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه افراد دهک های با درآمد پایین نخستین مخاطبان این طرح هستند، گفت: ضرورت دارد که استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی به درستی بین اقشار مختلف جامعه اطلاع رسانی شود.

صادقی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی پس از مرحله اجرا نیاز به بازخوانی و ارزیابی دارد، افزود: رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی این طرح به کمک مجموعه استانداری بیایند.

وی همچنین بر شناسایی مکان های مناسب و در دسترس برای توزیع بهتر کالاها و اقلام اساسی مندرج در فهرست کالابرگ الکترونیک با همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص بخشداری ها و دهیاری ها تاکید کرد.

کد خبر: ۲۶۰٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha