۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
بنادر نوشهر و فریدونکنار در دست لایروبی است
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

بنادر نوشهر و فریدونکنار در دست لایروبی است

فریدونکنار- کیاکجوری، مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران لایروبی بنادر فریدونکنار و نوشهر را جزو برنامه های این اداره کل بیان کرد.

سعید کیاکجوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه علی‌رغم وجود مشکلات در لایروبی بندر فریدونکنار، حدود ۷۸ کشتی وارد این بندر شده است، گفت:عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بندر از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۱۶۶ درصد افزایش داشته است و در بخش ورود کشتی‌ها نیز عملکرد این بندر از جهش ۱۵۲ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: بندر فریدون‌کنار هم از قضیه رسوب گل‌ولای مستثنی نبوده و این بندر هم با مشکلات ناشی از کاهش تراز آب روبه‌رو است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: این اداره‌کل به نسبت سنوات گذشته روزهای بیشتری را برای فعالیت لایروب هاپر در بندر فریدون‌ کنار اختصاص داده است.

وی افزود: ضمن اینکه ۳۰ هزار مترمکعب از سهمیه بندر نوشهر در زمینه انجام لایروبی به بندر فریدون‌ کنار اختصاص داده شده که از طریق لایروب کاتر شرکت هدایت کشتی در این بندر در دست اقدام است و همچنین انجام مقدمات لایروبی ۲۵۰ هزار مترمکعبی برای بندر فریدون‌ کنار در دستور کار جدی اداره کل قرار دارد.

کد خبر: ۲۵۹٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha