۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
کشت قراردادی در ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

کشت قراردادی در ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی زنجان

زنجان-مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،گفت: طرح کشت قراردادی امسال در ۱۶۰ هزار هکتار از زمین‌های زیر کشت گندم آبی و دیم، دانه‌های روغنی کلزا و کاملینا استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت غله زنجان،ولی الله زمانی گفت: اجرای طرح کشت قراردادی گندم آبی و دیم، دانه‌های روغنی کلزا و کاملینا با مشارکت کشاورزان آغاز شده است و تا اواخر آذر ماه ادامه دارد.

وی ابراز کرد: کشاورزان گندمکار با مراجعه به مراکز خدمات کشاورزی، اطلاعات خود را در سامانه "پهنه بندی" ثبت و سپس حواله الکترونیکی برای آنان صادر می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: برای سهولت کار، یک برنامه کاربردی کشاورزی قراردادی در گوشی تلفن همراه کشاورزان نصب و سپس پیش نویس قرارداد براساسی اطلاعاتی که در سامانه پهنه بندی ثبت و ضبط شده نهایی شده، کد رهگیری برای کشاورزان ارسال و پس از آن امضای دیجیتال توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی به عنوان طرف قرارداد درج می‌شود.

زمانی تاکید کرد: کشاورزان پس از انجام این مرحله که به صورت الکترونیکی است به بانک کشاورزی مراجعه و پس از ارایه وثیقه و تضمین، بیمه نامه صندوق محصولات کشاورزی را دریافت خواهند کرد.

کد خبر: ۲۵۹٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha