۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
اساسی‌ترین راهکار دور زدن تحریم‌ها ‌استفاده از توان دانش‌بنیان‌هاست
مدیرعامل هلدینگ تاپیکو اعلام کرد

اساسی‌ترین راهکار دور زدن تحریم‌ها ‌استفاده از توان دانش‌بنیان‌هاست

افقهی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، با بیان اینکه دست یاری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان دراز می‌کنیم، گفت: مهمترین راه دور زدن تحریم‌ها کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

بازار؛ گروه آب و انرژی: بابک افقهی مدیر عامل هلدینگ تاپیکو امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) در آیین افتتاحیه رویداد پتروفن ۱۴۰۲ اظهار امیدواری کرد که این رویداد فصل نوینی در بکارگیری توان جوانان متخصص و خوش‌فکر ایرانی در کلیدی‌ترین صنعت کشور، صنعت پتروشیمی باشد.

وی اظهار داشت: به توسعه بازار در صنعت پتروشیمی تا حدودی توجه شده، اما توسعه محصول در این صنعت مغفول مانده و یکی از مواردی که دانش‌بنیان‌ها باید به آن ورود کنند، توسعه محصول در صنعت پتروشیمی به عنوان نیاز فوری این صنعت است.
مدیرعامل تاپیکو، با بیان اینکه اینکه دست یاری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان دراز می‌کنیم، گفت: مهمترین راه دور زدن تحریم‌ها کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان است.
افقهی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان افزون بر بومی‌سازی دانش فنی می‌توانند در بخش‌های نرم‌افزاری، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از خام‌فروشی به سودآوری شرکت‌های پتروشیمی کمک کنند.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های خود در تاپیکو را رشد استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در تولید محصولات قرار دادیم، اظهار داشت: بهره‌وری در بسیاری از مجتمع‌ها از حد انتظار ما پایین‌تر است که این چالش جز با توسل به شرکت‌های دانش بنیان حل نمی‌شود.
وی خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم که باید شرکت‌های دانش‌بنیان را بیش از گذشته به حوزه عملیاتی نزدیک کنیم تا هرچه سریع‌تر به یک بازآفرینی و بازمهندسی فرآیندها در مجتمع‌های پتروشیمی دست یابیم.

کد خبر: ۲۵۹٬۳۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha