۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
رشد مضاعف تقاضا برای فروش طلا و جواهر در بازار ساری
رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری مطرح کرد:

رشد مضاعف تقاضا برای فروش طلا و جواهر در بازار ساری

ساری - معلمی، رئیس اتحادیه وطلا و جواهر ساری با اشاره به التهاب در بازار طلا و سکه و ارزگفت: این مسئله تقاضا برای فروش طلا و جواهر را در بازار افزایش داده است.

مهدی معلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه هفته جاری هفته پرنوسان و التهاب در بازار طلا و سکه بوده است، افزود: نوسانات بازار طلا و سکه سبب شده تا در هفته جاری تقاضا برای فروش این اجناس افزایش یابد

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ درصد مردم برای خرید و ۷۰ درصد برای فروش طلا و جواهر به بازار طلافروشی های ساری مراجعه می کنند، رشد تقاضای فروش را ناشی از نوسانات و التهابات بازار طلا و سکه و ارز بیان کرد.

وی با اظهار اینکه امروز قیمت جهانی هر انس طلا به هزار و ۷۷۱ دلار و هر مثقال طلا به سه میلیون و ۶۵۹ هزار تومان رسید، افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۴۵ هزار و ۱۰۰ تومان، تمام سکه هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه چهار میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۵۲۰ هزار تومان عرضه می شود.

معلمی یادآور شد: قیمت لیر ترکیه دو هزار و ۸۷۰ تومان و سکه گرمی نیز یک میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

وی ادامه داد: قیمت دلار آمریکا و یورو در روز جاری صفر عنوان شد و دلیل آن احتمالا ناشی از آن است که دولت بخواهد با تزریق ارز به بازار، نوسانات موجود در بازار را از بین برد.

کد خبر: ۲۵٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha