۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
نگاه اداره کل استاندارد کردستان به واحدهای تولیدی همراهی و تعاملی است
مدیر کل استاندارد کردستان:

نگاه اداره کل استاندارد کردستان به واحدهای تولیدی همراهی و تعاملی است

سنندج – وزیری، مدیرکل استاندار کردستان نگاه این سازمان به واحدهای تولیدی را همراهی و تعامل با آنها در راستای ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده عنوان کرد.

محرم وزیری در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی استان کردستان، اظهار کرد: برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی و بازدید از آنها یکی از برنامه های اصلی در اداره کل استاندارد کردستان به شمار می رود.

وی با اشاره به تداوم برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی استان کردستان، یادآور شد: هدف از تشکیل این جلسه بررسی مسائل و مشکلاتی است که گریبانگیر واحدهای تولیدی استان شده و از نظر استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیری با تاکید بر اینکه این نشست ها باید به صورت مستمر برگزار شود، عنوان کرد: استاندارد به عنوان بازوی عملیاتی است و واحدهای تولیدی بازوی فکری آن می ‌باشند و تعامل و نگاه استاندارد نسبت به واحدهای تولیدی افقی است و این مهم موجب همفکری بیشتر در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات واحدهای تولیدی می‌شود.

مدیرکل استاندارد کردستان افزود: انتظار می رود که مدیران واحدهای تولیدی در جریان برگزاری این نشست ها، نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه های مختلف از جمله بهبود عملکردها و فرآیند های تعریف شده فی مابین ارائه نمایند.

وی اظهار کرد: انتظار دیگر ما است که در این نشست‌ها شخص مدیران واحدهای تولیدی حتما حضور داشته باشند تا با همفکری و مشورت و بیان مسائل و مطالب واحدهای تولیدی، بتوانیم راه‌ حل مناسبی برای رفع مشکلات پیدا کنیم.

وی بیان کرد: تاکنون به صورت میدانی از شماری از واحدهای تولیدی بازدید به عمل آمده و ضمن تداوم این اقدام، انتظار می رود که فعالان این بخش نیز تعامل و همکاری بهتری با اداره کل استاندارد کردستان داشته باشند.

وزیری ضمن تاکید بر اهمیت قائل شدن برگزاری نشست های هم اندیشی از سوی مدیران واحدهای تولیدی استان کردستان، افزود: در حال حاضر ۳۵۰ واحد تولیدی استان در تعامل و همکاری با اداره کل استاندارد قرار دارند و انتظار می رود که خروجی این جلسات زمینه ساز امنیت و آرامش بیشتر فعالین تولیدی استان باشد.

کد خبر: ۲۵۹٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha