۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
۵۶۰۰ میلیارد ریال تسیهلات برای حمایت از بخش کشاورزی مازندران پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد:

۵۶۰۰ میلیارد ریال تسیهلات برای حمایت از بخش کشاورزی مازندران پرداخت شد

بابل - مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران مجموع تسهیلات اعطایی به بخش های مختلف کشاورزی در استان را تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

نورالدین پناهی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه تاکنون بیش از پنج هزار و ۶۰۸ میلیارد و ۷۶۶ میلیون ریال در بخش های مختلف کشاورزی تسهیلات ارائه شده است، افزود: از این میزان هزار و ۵۰۱ میلیارد ریال و ۳۰۸ میلیون ریال تسهیلات سرمایه درگردش کوتاه مدت است.

وی افزود: ۲.۴ درصد از تسهیلات به مبلغ بیش از ۸۳ میلیارد ریال به ۷۶۷ شبکه شرکت های خدمات مشاوره ای، ۷۷ فقره تسهیلات معادل ۱۱۹ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال به صنایع تبدیلی و تکمیلی و ۲۰۵ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۲۰ میلیارد و ۹۵۸ میلیون ریال معادل پنج درصد تسهیلات صندوق به بخش شیلات داده شده است.

وی رقم تسهیلات پرداخت به حوزه منابع طبیعی را ۱۷ فقره به ارزش سه میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۲۵۹ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۷ میلیارد و۷۱۳ میلیون ریال به حوزه مکانیزاسیون، دو هزار و ۶۹۴ فقره تسهیلات به ارزش هزار و ۶۱۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال معادل ۳۹.۳۰ درصد کل تسهیلات اعطایی به بخش زراعت داده شده است.

پناهی یادآور شد: همچنین هزار و ۲۷۷ فقره تسهیلات به ارزش ۹۲۱ میلیارد و۶۳۱ میلیون ریال به بخش باغبانی، ۲۳۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۹ میلیاد ریال به بخش زنبور عسل،۳۷۴ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۳ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال به بخش طیور و ۹۶۴ فقره تسهیلات به ارزش ۶۶۲ میلیارد ریال به حوزه دام پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مازندران گفت: در مجموع شش هزار و ۸۷۲ فقره تسهیلات به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد ریال به حوزه های مختلف پرداخت شده است.

کد خبر: ۲٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha