۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
برگزاری مراسم عروسی جوانان در سالن دستگاه های دولتی سمنان
استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار تاکید کرد؛

برگزاری مراسم عروسی جوانان در سالن دستگاه های دولتی سمنان

سمنان- هاشمی استاندار سمنان گفت: در راستای کاهش هزینه های ازدواج، سالن و تالارهای ادارات دولتی استان برای برگزاری مراسم عروسی به صورت رایگان حداقل در اختیار کارکنان همان دستگاه اجرایی قرار گیرد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به ضرورت تسهیل امر ازدواج جوانان به خصوص رفع موانع ازدواج بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان سمنان امکان استفاده از خدمات رفاهی را برای همکاران و فرزندان آنها در امر ازدواج مهیا سازند.

وی با بیان اینکه برای تزویج امر ازدواج جوانان همچنین می بایست بسته های تشویقی را نیز فراهم کرد، افزود: باید از تمام ظرفیت ها و امکانات دستگاه های اجرایی برای تسهیل ازدواج جوانان بهره گیری کرد

استاندار سمنان گفت: همانطور که در نشست شورای اجتماعی استان هم مطرح شد دستگاه های اجرایی تالار ها و سالن های پذیرایی خود را حداقل برای کارکنان همان دستگاه و خانواده های آنان به صورت رایگان در اختیار قرار دهند تا بتوانیم شاهد کاهش هزینه های برگزاری عروسی برای جوانان باشیم.

هاشمی با بیان اینکه اجاره سالن های عروسی امروز بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای یک زوج جوان هزینه دارد، گفت: به کار گیری امکانات دستگاه های اجرایی می تواند هزینه های ازدواج را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها، آموزش و پرورش، ارگان ها و نهاد های دولتی و خدماتی امکانات خوبی دارند که می توان از آنها برای تسهیل در امر ازدواج جوانان استفاده کرد، افزود: باید تلاش کرد برگزاری مراسم عروسی برای جوانان هزینه های کمتری داشته باشد.

کد خبر: ۲۵۸٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha