۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۲۶۴ مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند
معاون استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار:

۲۶۴ مددجوی بهزیستی استان سمنان شاغل شدند

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در زمره اولویت های استانداری است، گفت: ۲۶۴ مددجوی بهزیستی استان امسال شاغل شدند.

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه تعهد ۲۶۴ مورد اشتغال اشتغال بهزیستی استان سمنان در سال جاری محقق شده است، تاکید کرد: در سال جاری مددجویان بهزیستی توانسته اند در بخش های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زایی در حوزه های مختلف به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت می شود، افزود: ۹۰ میلیارد تومان از سوی بهزیستی برای تسهیلات اشتغال زایی مددجویان در سراسر استان اختصاص یافته است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه بهزیستی استان باید تلاش کند که این اعتبارات را به نحوی هزینه کند که زمینه اشتغال برای مددجویان در بخش های مختلف فراهم شود، گفت: اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در زمره مسائل و اولویت های استانداری است.

صادقی با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان هم با هدف برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی مرتبط با زنجیره‌های شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغال با ارگان هایی مانند جهاد کشاورزی تفاهم نامه دارد، گفت: ایجاد کسب‌وکارهای خانگی، تخصیص یارانه اجرای سامانه‌های نوین آبیاری زیر سطح اشتغال مددجویان و تخصیص یارانه در اجرای گلخانه کوچک‌مقیاس ازجمله تعهدات و مفاد تفاهم نامه با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha