۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
با بهره‌برداری از هایکو به تولید با ظرفیت اسمی خواهیم رسید
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون:

با بهره‌برداری از هایکو به تولید با ظرفیت اسمی خواهیم رسید

مدیرعامل پتروشیمی کارون گقا: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از طرح هایکو یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما در تامین خوراک منوکسیدکربن برطرف و به تولید با ظرفیت اسمی برسیم.

به گزارش بازار، در این دیدار صمیمی علیرضا صدیقی‌زاده ضمن بازدید از نمایشگاه و شنیدن مشکلات تولیدکنندگان داخلی در تامین خوراک اظهار داشت: با توجه به اینکه پتروشیمی کارون تنها تولیدکننده ایزوسیانات‌ها در کشور است و برای تامین خوراک‌های متنوع خود جهت تولید پایدار مجبور است از ۷ شرکت پتروشیمی دیگر خوراک دریافت کند، همواره برای رسیدن به تولید پایدار با چالش‌های مختلفی روبرو بوده است.

مدیرعامل پتروشیمی کارون تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از طرح هایکو یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما در تامین خوراک منوکسیدکربن برطرف و به تولید با ظرفیت اسمی برسیم.

همچنین به منظور ارتباط مستمر با مشتریان و تعامل هر چه بیشتر با تولیدکنندگان مدیرعامل پتروشیمی کارون، دستور تشکیل کارگروه مشترکی از واحدهای مختلف را صادر کرد تا با برگزاری جلسات دوره‌ای با انجمن تولیدکنندگان کفش، چالش‌های تهیه و تامین خوراک آنها را در کمترین زمان برطرف کنند.

کد خبر: ۲۵۸٬۵۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha