۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
هیچ نگرانی بابت راه‌اندازی فاز دوم هویزه خلیج فارس نداریم
معاون توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

هیچ نگرانی بابت راه‌اندازی فاز دوم هویزه خلیج فارس نداریم

معاون توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، راه‌اندازی فاز یک پالایش گاز هویزه خلیج فارس را یک حماسه خواند و گفت: با تجربیات بدست آمده در فاز یک، هیچ نگرانی بابت فاز دوم پروژه نداریم.

به گزارش بازار، حسن نشان زاده مقدم در جلسه‌ای که به منظور بررسی عملکرد و پیشرفت طرح شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس با حضور علی عسکری مدیرعامل هلدینگ، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس پرداخت شد، به بیان چالش‌های راه‌اندازی فاز یک پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات متعددی که در نتیجه عدم حضور لایسنسور و نیز مشکلاتی که به دلیل مسائل بین‌المللی بر سر راه ورود تجهیزات به ایران پیش آمده بود اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات دکتر علی عسکری مبنی بر تسریع در راه اندازی هویزه خلیج فارس، ما در جلسه‌ای که بیش از ۱۴ ساعت به طول انجامید در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که گارانتی تجهیزات را برداریم و خودمان پروژه را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در آن جلسه همه با هم به این نتیجه رسیدیم تمام تلاش خود را بکنیم و اگر مشکلی بر سر راه‌اندازی پیش آمد تبعات حقوقی و حتی قضایی آن را بپذیریم و اگر هم موفق شویم افتخار و ثمره آن برای کشور خواهد بود.

نشان زاده تاکید کرد: این یک تصمیم راهبردی و با ریسک بالا بود که گرفته بود و با تلاش‌های شبانه روزی موفق به راه‌اندازی فاز یک شدیم و به واقع یک حماسه در این سرزمین مقدس خلق شد.

وی با تشکر از تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه قرارگاه خاتم الانبیاء و همه دست اندرکاران راه‌اندازی فاز یک، اظهار داشت: در راه‌اندازی این فاز شاهد از خودگذشتگی‌های فراوانی بودیم، نمونه آن آقای مهندس بهرامی است که ۱۱۲ روز از سایت بیرون نرفت تا بخش مهمی از مشکلات را حل کرد و حتی در این مدت خانواده خود را ندید.

نشان‌زاده خاطر نشان کرد: با همت قرارگاه خاتم و همت همه همکاران توانستیم آوازه عظمت و اقتدار شهدای هویزه را به گوش دنیا برسانیم، در همین خاک فلرهایی بود که به تعبیری طلا می‌سوزاند اما امروز در هویزه خلیج فارس تبدیل به ارزش افزوده می‌شود و موجب کاهش آلودگی هوای این منطقه و شهر اهواز شده است.

گفتنی است در این جلسه از مهندس بهرامی تقدیر شد.

کد خبر: ۲۵۸٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha