۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
بازدید رییس ستاد اجرایی فرمان امام از پروژه‌های گروه توسعه اقتصادی تدبیر

بازدید رییس ستاد اجرایی فرمان امام از پروژه‌های گروه توسعه اقتصادی تدبیر

فتاح، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در دو سفر به استان‌های خوزستان و قم، از پروژه‌های گروه توسعه اقتصادی تدبیر بازدید به عمل آورد.

به گزارش بازار، سید پرویز فتاح رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سفری دو روزه، به استان خوزستان سفر کرد و از پروژه‌های تولیدی بهره‌برداری‌شده و در دست اقدام گروه توسعه اقتصادی تدبیر در شهرهای اهواز، آبادان، خرم‌شهر و دزفول بازدید نمود و از نزدیک در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گرفت. ایشان هم‌چنین با مدیران، دست‌اندرکاران و نیروهای عملیانی این پروژه‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد. رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در این سفر دو روزه از پروژه‌های نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان، کارخانه‌ی فولاد شهید جهان‌آرا اروند در خرم‌شهر، مجتمع لوله سپنتای اهواز، کارخانه‌ی تولید کاغذ از باگاس در شادگان، کارخانه‌ی قند شهدای دزفول، کارخانه تولید پمپ‌های درون‌چاهی نفتی اهواز و ... بازدید به عمل آورد.

فتاح هم‌چنین روز پنجشنبه ۲ آذر ماه از دیگر پروژه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر در استان قم نیز بازدید کرد.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ادامه‌ی بازدیدهای میدانی از پروژه‌های در دست اقدام، در سفری یک‌روزه به قم، از پروژه‌ی کارخانه‌ی تولید چادر مشکی بازدید و با مسئولان این پروژه دیدار کرد.

در این سفر، ایشان پس از زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س)، به شهرک صنعتی شکوهیه قم رفت و از کارخانه‌ی در حال احداث تولید چادر مشکی بازدید نموده و با عوامل اجرایی آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این سفرها، دکتر حسن جباری، مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر و دیگر معاونان و مدیران ارشد ستاد اجرایی، مهندس فتاح را همراهی می‌کردند.

کد خبر: ۲۵۸٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha