۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی به کارکنان ارتش
فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی به کارکنان ارتش

شاهرود- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تحویل ۱۰ هزار واحد مسکونی به پرسنل ارتش در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل کلنگ زنی پروژه ۱۳۸ هکتاری نهضت ملی مسکن ارتش در شاهرود، تاکید کرد: ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی تاکنون به پرسنل ارتش در کشورمان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی دیگر به عنوان مسکن ملکی و شخصی کارکنان ارتش در دستور کار آجا قرار دارد، افزود: تامین مسکن یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه های فرماندهی ارتش کشور است.

فرمانده نزاجا با بیان اشاره به کلنگ زنی ۱۳۸ هکتار زمین برای ساخت نهضت ملی مسکن در شاهرود برای کارکنان ارتش، تاکید کرد: عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در کنار استان سمنان در دیگر استان های کشور مانند خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و خوزستان نیز آغاز شده است.

حیدری با بیان اینکه مالکیت بیشتر زمین واحدهای در حال ساخت با نیروی زمینی ارتش است، گفت: تمامی هزینه‌های ساخت واحدهای مسکونی با نیروی زمینی خواهد بود. همچنین واحد های ساخته شده توسط ارتش با بالاترین استاندارد ها و امکانات رفاهی خواهد بود و در اختیار پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک ۱۳۸ هکتاری در بلوار خاوران شاهرود، تاکید کرد: این طرح یکی از بزرگترین پروژه های نهضت ملی مسکن در مجموعه نیروهای مسلح است که با همکاری خوب ارگان های مختلف در استان سمنان در دست ساختمان قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین طرح اقدام ملی شهید «مرتضی زرهرن» را یکی از مهمترین طرح های ارتش دانست و تاکید کرد: ارتش در زمینه طرح های عمرانی اقدامات ویژه ای را در کشورمان صورت داده است.

کد خبر: ۲۵۸٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha