۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
پرداخت بخشی از سود سهام عدالت تا پایان آذر
رئیس سازمان بورس اعلام کرد

پرداخت بخشی از سود سهام عدالت تا پایان آذر

عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: سود سهام عدالت امسال در دو مرحله، یک مرحله پایان آذر و مرحله دوم اسفند پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، مجید عشقی در خصوص سود سهام عدالت متوفیان اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت متوفیان تعیین تکلیف شده که پس از انجام فرایند تقسیم سهام تا پایان امسال به حساب وراث واریز می‌شود، اما استقبال خوبی از سوی وراث برای تقسیم سهام عدالت انجام نشده است.

رئیس سازمان بورس گفت: باقی سهام عدالت متوفیان که تعیین تکلیف نشده است هم پس از انجام فرایند تقسیم سهام عدالت توسط وراث تا پایان سال پرداخت می‌شود.

عشقی در خصوص زمانبندی پرداخت سود سهام عدالت تصریح کرد: سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت خواهد شد یک مرحله پایان آذر و مرحله دوم اسفند امسال به همراه سود شرکت‌های غیربورسی پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بورس بیان کرد: هم اکنون بخشی از سود توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی دریافت شده است، اما برخی از شرکت‌ها خلف وعده کردند و درخواست داریم سود سهام عدالت را پرداخت کنند. در صورتی که شرکت‌ها به موقع واریز سود را انجام ندهند اسامی شرکت‌ها را اعلام خواهیم کرد ...

عشقی درباره برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت هم گفت: تا اواخر بهمن مجامع استان خراسان شمالی و زنجان برگزار می‌شود و مجامع مابقی استان‌ها نیز از پایان اسفند آغاز خواهد شد و سعی می‌کنیم تا پایان خرداد ۱۴۰۳ این مجامع تشکیل شوند.

کد خبر: ۲۵۸٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha