۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کارت زرد به بازار طلای اصفهان| رکودی که محسوس است
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

کارت زرد به بازار طلای اصفهان| رکودی که محسوس است

اصفهان- نیکخواه، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: نگاهی به بازار طلا در نصف جهان نشان می دهد که این بازار دیگر مثل قبل نیست و تورم بازار طلا را نیز قربانی کرده و به رکود کشانده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کاهش قدرت خرید مردم و گرانی بیش از حد طلا اکنون باعث شده که مردم به سمت طلا با وزن کمتر بروند؛ موضوعی که حمید رضا نیکخواه، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در گفت و گو با بازار به آن اشاره و اظهار کرد: اکنون بازار طلای اصفهان با رکود محسوسی روبرو شده است.

وی افزود: در گذشته مردم و به خصوص کسانی که ازدواج می کردند به سراغ خرید سرویس طلای سنگین وزن می رفتند ولی اکنون به علت پایین آمدن قدرت خرید مردم آنها ناچارند با وزن کمتری طلا بخرند و این مسئله رکود بازار طلا را در پی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان ادامه داد: برخی از مردم نیز به سمت خرید طلای دست دوم و نقره می روند و برخی هم اقدام به خرید طلای آب شده می کنند تا سرمایه شان حفظ شود.

نیکخواه در پاسخ به این سوال که چرا شاهد گرانی غیر عادی طلا در مقاطعی هستیم، بیان کرد: مسائل جهانی بازار طلا را متلاطم کرده و نمی توان پیش بینی کرد که تا آخر سال آیا آرامش به بازار طلا بازمی گردد و یا موضوعات دیگری این بازار را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

کد خبر: ۲۵۸٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha