۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
مشکلات ۶ واحد تعاونی استان سمنان بررسی شد | اعطای تسهیلات به تعاونی های فعال
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

مشکلات ۶ واحد تعاونی استان سمنان بررسی شد | اعطای تسهیلات به تعاونی های فعال

سمنان- کاشانی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از بررسی مشکلات شش واحد تعاونی استان در نشست شورای توسعه تعاون خبر داد.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به مصوبات نشست شورای توسعه تعاون استان سمنان بیان کرد: در این نشست مشکلات شش واحد تعاونی استان مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه های عضو ملزم به همکاری برای رفع موانع پیش روی تعاونی ها شدند.

وی افزود: برخی از مشکلات واحدهای تعاونی مشکل دار استان سمنان با برخی ادارات کل استان مسائلی داشتند که در این نشست مقرر شد روند بروکراسی رفع موانع کار تعاونی های مذکور در استان مورد بررسی و همکاری ارگان های اجرایی قرار گیرد.

دبیر شورای توسعه تعاون استان سمنان با بیان اینکه مشکل برخی دیگر از واحدهای تعاونی فعال در استان، تامین منابع مالی بود، ابراز کرد: در این نشست مقرر شد تا این تعاونی ها از تسهیلات بانکی بهره مند شوند.

کاشانی دغدغه تامین سرمایه در گردش و تامین مالی را از جمله مطالبات تعاونی های استان سمنان دانست و تاکید کرد: در شورای توسعه تعاون استان سمنان همچنین مقرر شد که بانک های عامل استان همکاری لازم را در راستای پرداخت تسهیلات بانکی به تعاونی های فعال در استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تسهیل در صدور مجوز های فعالیت از دیگر مشکلاتی است که تعاونی های استان سمنان با آن روبرو هستند، افزود: تسهیل در امر صدور مجوزهای مرتبط با فعالیت تعاونی های خدماتی و تولیدی از دیگر مصوبات شورای توسعه تعاون استان سمنان به ریاست استاندار سمنان بود.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha