۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود

نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و ایرشو پیام اسفند ۱۴۰۲ به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، این نمایشگاه به عنوان یک فرصت برای علاقمندان و شرکت‌های فعال در حوزه هوایی و فضایی طراحی شده تا در کنار آشنا شدن با جدیدترین نوآوری‌ها در این بخش، زمینه افزایش ارتباطات این شرکت‌ها و فعالان در سطح داخلی و خارجی نیز هر چه بیشتر فراهم شود.

این رویداد در سه بخش شامل بخش نمایشگاهی با ارائه توانمندی شرکت‌های داخلی و خارجی و بازیگران این صنعت در حوزه صنایع هوایی و فضایی، نمایش هوایی (ایرشو) و بخش های جانبی از جمله برنامه های علمی و شبکه‌سازی، مسابقات دانشگاهی، بازدیدهای دانش آموزی و دانشجویی، ارائه نیازهای فناوری صنایع و ... برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بازیگران صنعت هوایی و فضایی، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌تاپ‌ها، سیاست‌گذاران، فعالان تعمیر گاهی، فرودگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مخترعان و مجموعه خطوط هوایی از جمله حاضران در بخش نمایشگاهی هستند.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha