۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
ابراز تمایل سرمایه گذاران غیر بومی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی زنجان
مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد؛

ابراز تمایل سرمایه گذاران غیر بومی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی زنجان

زنجان- ثقفی، مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان گفت: علاوه بر متقاضیان داخل استان، شرکت‌هایی از دیگر استان‌ها متقاضی استقرار یا اجرای طرح‌های توسعه خود در منطقه ویژه اقتصادی زنجان هستند.

مهدی ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی زنجان یک هزار و ۳۰۰ هکتار است، گفت: عملیات احداث زیرساخت های آن در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در اردیبهشت ۱۴۰۰ تصویب شد، ابراز داشت: زنجان پس از ۱۵ سال انتظار به جرگه استان‌های دارای منطقه ویژه اقتصادی پیوست.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان،با اشاره به اینکه ملاحظات محیط زیستی مبنای استقرار صنایع در این منطقه است،گفت: با توجه به این موضوع، واحدهای تولیدی و صنعتی دانش‌بنیان در اولویت استقرار قرار دارند و در منطقه ویژه اقتصادی، قوانین کسب و کار و تجارت با سایر نقاط کشور متفاوت است.

ثقفی تاکید کرد: این مناطق در داخل مرزهای کشور واقع شده اند و هدف آن ها شامل افزایش تراز تجاری، اشتغال، افزایش سرمایه گذاری، ایجاد شغل و مدیریت مؤثر است.

وی افزود: علاوه بر متقاضیان داخل استان، شرکت‌هایی از دیگر استان‌ها متقاضی استقرار یا اجرای طرح‌های توسعه خود در منطقه ویژه اقتصادی زنجان هستند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان،بیان داشت: صنایع تا رده سه امکان استقرار در منطقه ویژه اقتصادی زنجان را دارند و ما پیگیر هستیم تا صنایع رده چهار نیز به این فهرست اضافه شود.

کد خبر: ۲۵۸٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha