۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۱۶۰ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام هزینه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۱۶۰ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام هزینه شد

ایلام- چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در سال جاری ۱۶۰ میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز ایلام هزینه شده است.

سید زاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در هفت ماهه اول سال ۲۱ درصد افزایش تردد جاده ای در استان ایلام ثبت شده است، ادامه داد: موضوعی که بهسازی و نوسازی رفع نقاط حادثه ساز را دو جندان می کند.

وی افزود: نزدیک به ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از سازمان راهداری برای حدف نقاط پرتصادف اختصاص داده شده که مناقصات آن برگزار شده و پیمانکاران مشغول به کار هستند که این نقاط را بتوانیم حذف کنیم.

چشمه خاور ادامه داد: بهسازی نقاط حادثه ساز در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث کاهش حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان شده و شاهد کاهش ۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: عملیات احرایی ۵۵ کیلومتر راه روستایی در مناطق مختلف این استان در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: میزان خسارت اولیه به محورهای ارتباطی این استان ناشی از بارش ها و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها طی هفته گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۲۵۸٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha