۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
رفع فوری تعرض به ۲۷۸ هکتار زمین دولتی در آبان‌ماه امسال
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

رفع فوری تعرض به ۲۷۸ هکتار زمین دولتی در آبان‌ماه امسال

مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به ۲۷۸ هکتار زمین دولتی توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آبان‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام اینکه در آبان ماه امسال ۳۶۶ مورد تعرض به زمین‌های دولتی در کشور صورت گرفته است گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت سازمان از این تعداد ۳۶۲ مورد رفع تعرض فوری شده و برای ۴ مورد دیگر پرونده قضایی تشکیل شده است.

مالکی مساحت اراضی رفع تعرض شده در آبان ماه توسط یگان حفاظت این سازمان را ۲۷۸ هکتار برشمرد و افزود: در آبان ماه امسال بیشترین وقوع تعرض به اراضی دولتی در استان تهران روی داده است.

وی اضافه کرد: از ۱۲۰ مورد تعرض به زمین‌های دولتی در استان تهران که مجموعا به مساحت ۳۵ هکتار بوده با تلاش همکاران ما در یگان حفاظت این استان همه موارد به صورت فوری رفع تعرض شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای احکام قطعی قضایی در آبان‌ماه نیز اظهار کرد: ۶۹ مورد حکم قطعی به مساحت ۱۳۷ هکتار در سراسر کشور اجرا شده است.

مالکی بیشترین میزان اجرای احکام توسط یگان حفاظت را متعلق به استان اردبیل دانست و ادامه داد: یگان حفاظت استان اردبیل با اجرای ۱۹ فقره حکم قطعی موفق به بازگشت ۴۱ هکتار زمین دولتی به بیت المال شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد یگان حفاظت این سازمان در استان‌های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نیروهای یگان حفاظت در صف اول مبارزه با زمین‌خواری در کشور قرار دارند.

کد خبر: ۲۵۸٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha