۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
واگذاری ۱۷۵ پروژه عمرانی در استان زنجان
معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد:

واگذاری ۱۷۵ پروژه عمرانی در استان زنجان

زنجان-معاون امور عمرانی استاندار زنجان، به واگذاری بیش از ۱۷۵ پروژه عمرانی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیشتر این پروژه‌ها آماده بوده و جزو پروژه‌های نیمه‌تمام نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد سلطانی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی سرمایه گذاری شهرداری در پروژه های عمرانی در محل استانداری زنجان، گفت: سرمایه گذاری و توانمند سازی اقتصاد شهرداری ها از مهمترین اولویت ها است. 

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری  باید از سوی شهرداری ها مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار کرد: این جلسه به منظور ارائه راه حل های جدید سرمایه گذاری تشکیل شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان، گفت: شهرداری ها باید از طریق منابع جدید اقدام به اجرای پروژه های سرمایه گذاری کنند.

سلطانی با بیان اینکه برای سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مهم  و ضروری است، ابراز کرد: شهرداری ها در این زمینه تلاش کنند.

وی به جمعیت ۴۳۰ هزار نفری شهر زنجان اشاره کردو افزود: در زنجان سازمان سرمایه گذاری راه اندازی شده و چندین پروژه سرمایه گذاری در این شهر اجرا می شود.

معاون  امور عمرانی استاندار زنجان، تصریح کرد: دو شهر ابهر و خرم دره دارای جمعیت ۱۷۰ هزار نفری هستندو بایدر استان پروژه های جدید سرمایه گذاری اجرا شود.

سلطانی با بیان اینکه ۱۷ شهر استان زنجان دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر هستند، یاد آورشد: سرمایه گذاری طی چند سال گذشته در شهرداری ها این شهرها انجام شده است.

وی افزود:  شهرداری ها برای ارتقای سطح فعالیت های خود به ویژه در حوزه شهرسازی مجاز به استفاده از بخش خصوصی هستند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان،برضرورت ایجاد درآمد پایدار از سوی شهرداری های استان زنجان تاکید کرد و گفت: این جلسه به منظور تبیین راه های درآمدزایی برای شهرداری ها برگزار شده و باید از همه ظرفیت های سرمایه گذاری استفاده شود.

سلطانی به واگذاری بیش از ۱۷۵ پروژه در استان زنجان اشاره کرد و افزود: بیشتر این پروژه‌ها آماده بوده و جزو پروژه‌های نیمه‌تمام نیست.

کد خبر: ۲٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha