۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
آموزش خرید از آمازون با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

آموزش خرید از آمازون با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

غیرمتمرکز و فرامرز بودن ارزهای دیجیتال روند انجام امور مالی در سراسر جهان را بسیار آسان کرده است.

به گزارش بازار، غیرمتمرکز و فرامرز بودن ارزهای دیجیتال روند انجام امور مالی در سراسر جهان را بسیار آسان کرده است. تحریم‌های بین‌المللی در بعضی از موارد مانند خرید از سایت‌های خارجی با روی کار آمدن ارزهای دیجیتال بی‌اثر شدند. البته ممکن است بگویید سایت‌هایی مانند آمازون امکان خرید با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را فراهم نکرده‌اند؛ اما باید بگوییم راهکارهایی برای حل این مشکل نیز وجود دارد. در این مقاله قصد داریم روش‌های کاربردی برای خرید از آمازون با بیت کوین را به شما آموزش دهیم. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا راهکارهای پرداخت با بیت کوین را یاد بگیرید.

استفاده از گیفت کارت Bitrefill؛ راه خرید از آمازون با بیت کوین

Bitrefill یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت در جهان است که روش‌هایی برای خرید از سایت های خارجی با بیت کوین در اختیارتان قرار می‌دهد. از طریق سرویس Bitrefill می‌توانید با استفاده از ارز بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال گیفت کارت خریداری کرده و سپس با استفاده از آن پرداختتان را در سایت آمازون انجام دهید.

سرویس Bitrefill حتی پرداخت شبکه لایتنینگ بیت کوین را نیز می‌پذیرد. ازهمین‌رو عجیب نیست که به‌عنوان یکی از سرویس‌های محبوب برای پرداخت شناخته می‌شود. بعد از خرید گیفت کارت با ارزهای دیجیتال از این سرویس کاربردی و مفید می‌توانید پرداختتان در سایت آمازون با پسوندهای دامنه com، uk و ca را انجام دهید. 

خرید با بیت کوین از طریق کارت اعتباری ویزا Blockcard

کارت اعتباری ویزای Blockcard امکان سرمایه‌گذاری با ارزهای دیجیتالی مانند بت، بیت کوین، دای، اتریوم و لایت کوین را فراهم می‌کند. در این پلتفرم می‌توانید انواع کارت‌های مجازی یا فیزیکی را انتخاب کنید و از طریق این کارت‌ها امکان خرید از آمازون با ارز دیجیتال برایتان فراهم خواهد شد. تراکنش سپرده‌ها یا تبادل رمز ارزها در پلتفرم Blockcard بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه و کارمزدی انجام می‌شود.

بااین‌حال اگر قصد انجام تراکنش یا برداشت از دستگاه خودپرداز را داشته باشید، باید بین 1 تا 3 دلار هزینه پرداخت کنید. استفاده از کارت‌های مجازی یا فیزیکی Blockcard پرداخت با بیت کوین در سایت آمازون را راحت می‌کند؛ همچنین تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر در این پلتفرم به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

آموزش خرید از آمازون با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

با Crypto.com خرید کالا با بیت کوین آسان می‌شود

Crypto.com شرکتی است که خرید از سایت های خارجی با بیت کوین را امکان‌پذیر می‌کند؛ آمازون، eBay و والمارت از جمله فروشگاه‌هایی هستند که امکان پرداخت با کارت اعتباری Crypto.com در آن‌ها وجود دارد. مهم‌ترین مزیت شرکت Crypto.com این است که یک ویزا کارت با 8 درصد پاداش بازپرداخت نقدی در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، با استفاده از امکانات این شرکت می‌توانید روی انواع ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

خرید و فروش گالا یا سایر ارزهای دیجیتال از طریق Crypto.com یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه‌گذاری و همچنین آسان‌تر کردن فرایند خرید کالا با ارز دیجیتال محسوب می‌شود. چنانچه در حساب Crypto.com خود به اندازه 1100 دلار ارز دیجیتال نگهداری کنید،‌ 2 تا 10 درصد سود یا پاداش دریافت خواهید کرد. همچنین در این صورت حق عضویت رایگان در آمازون پرایم نیز به شما اعطا خواهد شد.

خرید از سایت های خارجی با بیت کوین از درگاه بیت پی

اپلیکیشن بیت پی (BitPay) نوعی برنامه پرداخت است که می‌توانید روی دستگاه‌های اندروید، iOS و ویندوز خود نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن پرداخت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین و اتریوم به‌راحتی انجام می‌شود. از اپلیکیشن بیت پی می‌توانید به‌عنوان کیف پول ارز دیجیتال نیز استفاده کنید. امنیت این برنامه به قدری است که حتی در صورت هک شدن توسط هکرها دارایی‌های حساب شما داخل دستگاهتان باقی می‌ماند.

برای خرید از آمازون با بیت کوین می‌توانید ابتدا مقدار مورد نظر ارز دیجیتال خود را داخل اپلیکیشن بیت پی بریزید؛ سپس با استفاده از کارت اعتباری یا بانکی به‌طور مستقیم پرداختتان را انجام دهید. در صفحه اصلی بیت پی کارت‌های هدیه آمازون را مشاهده کنید که با انتخاب گزینه Redeem Now به این سایت هدایت خواهید شد.

آموزش خرید از آمازون با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

استفاده از Cash App؛ آسان‌ترین روش پرداخت با بیت کوین

اپلیکیشن Cash App امکان خرید بیت کوین را برایتان فراهم می‌کند؛ البته توجه کنید که هنوز سایر ارزهای دیجیتال توسط این اپلیکیشن پشتیبانی نمی‌شود؛ بنابراین برای خرید از آمازون با ارز دیجیتال بیت کوین باید مقدار معینی از آن را داخل Cash App ذخیره کنید و سپس با انتخاب گزینه Sell می‌توانید موجودی حساب Cash App را افزایش دهید.

حالا فقط کافی است تا اطلاعات کارت اعتباری خود را داخل سایت آمازون وارد کنید. به این منظور وارد منوی Overflow شوید و Show Cash Card Info را فعال و پین کدتان را وارد کنید. با این کار تاریخ انقضا و شماره CVV به شما نمایش داده خواهد شد که برای خرید کالا با ارز دیجیتال از آمازون ضروری است. 

مراجعه به صرافی آنلاین معتبر؛ اولین گام برای خرید کالا با ارز دیجیتال

بعد از مطالعه راهکارهای این مقاله برای خرید از آمازون با بیت کوین می‌توانید بهترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که برای شروع کار ابتدا باید نسبت به خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال برای خرید کالا از آمازون اقدام کنید. در نتیجه یافتن بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال و ارسال آن به اپلیکیشن یا سایت موردنظرتان اولین گامی است که برای خرید از آمازون باید بردارید.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال به سراغ نوبیتکس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بروید. بستر امن نوبیتکس با کارمزد بسیار پایین باعث شده است که این صرافی به اولین انتخاب معامله‌گران ایرانی تبدیل شود. برای ورود به این سایت و خرید ارز دیجیتال همین حالا وارد سایت nobitex.ir شوید و بعد از طی کردن مراحل ثبت‌نام برای احراز هویت اقدام کنید. تیم پشتیبانی نوبیتکس نیز همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات و حل چالش‌های شما عزیزان است.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha