۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
عضویت ایران در هیات مدیره انجمن صادرکنندگان گواهی حلال

عضویت ایران در هیات مدیره انجمن صادرکنندگان گواهی حلال

در جریان برگزاری پنجمین مجمع عمومی انجمن صادرکنندگان گواهی حلال (AHAC) در ترکیه، «ابراهیمی» به نمایندگی از کشورمان به عنوان عضو هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.

به گزارش بازار، پنجمین مجمع عمومی انجمن صادرکنندگان گواهی حلال (AHAC) با حضور نمایندگان کشور های عضو در استانبول ترکیه برگزار شد که در این رویداد بین المللی، نخستین انتخابات هیات مدیره انجمن صادر کنندگان گواهی حلال نیز برگزار و «ابراهیمی» به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.

مشارکت فعال در جلسات تعاملی با حضور پیشگامان صنعت حلال و ذی‌نفعان آن، بررسی روند های فعلی و جهتگیری‌های جدید در بازار حلال و هماهنگی در روند صدور گواهی حلال در ایران و جهان و در نهایت تسهیل تجارت، از دستاوردهای مهم این عضویت است.

انجمن صادرکنندگان گواهی حلال به منظور پاسخ به نیاز سازمان های فعال در حوزه صنایع غذایی و لوازم آرایش برای دستیابی به محصولات حلال و ایمن و با مشارکت نهادهای جامعه مدنی و ذی نفعان تشکیل شده که مسوولیت تعیین الزامات عمومی برنامه صدور گواهی حلال AHAC و الزامات مورد نیاز نهادهای صدور گواهی را عهده دار است.

هدف اصلی این انجمن، توسعه گواهی حلال در میان ذی‌نفعان در سراسر جهان و ایجاد زنجیره اعتماد و اطمینان مستمر نسبت به این ساختار است.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha