۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کارآفرینی برای فارغ التحصیلان حقوق در مازندران
در گفت وگو با بازار مطرح شد؛

کارآفرینی برای فارغ التحصیلان حقوق در مازندران

ساری- نعمتی قرا، کارآفرین مازندرانی گفت: گروه حقوقی گام آخر توانست گام مهمی برای اشتغال فارغ التحصیلان حقوق بردارد.

رجب نعمتی قرا در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این دغدغه همیشه برای فارغ‌ التحصیلان حقوق وجود دارد که در چه زمینه‌ ای مشغول به فعالیت شوند و این مساله موجب شد در راستای به ثمر رسیدن این خواسته تحصیل کردگان حقوق، اقدام به راه‌ اندازی دوره‌ های آموزشی جهت شرکت در آزمون‌ های وکالت، قضاوت و سردفتری کنیم.

وی با اشاره به اینکه فارغ‌ التحصیلان حقوق برای طی این دوره تقویتی می‌ بایست تا ۵۰ میلیون تومان در تهران هزینه کنند، افزود: با هزینه‌ ای به مراتب کمتر و با بکارگیری اساتید مجرب کشوری این دوره را برگزار و بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت، نمره قبولی گرفتند.

مدیر گروه حقوقی "گام آخر" با اعلام اینکه از فارغ‌التحصیلانی که توانایی مالی نداشته و توسط مراجع ذیصلاح معرفی شوند، هزینه‌ ای دریافت نمی‌شود، گفت: اولین دوره آموزشی با حضور ۳۵ دانش‌آموخته شکل گرفت و در پایان ۵۸ نفر در کلاس‌ ها شرکت کردند.

نعمتی قرا ادامه داد: به عنوان نمونه فارغ‌ التحصیلی که به ناچار سال ها در زمینه دیگری مشغول بکار بود، با شرکت در این دوره موفق به کسب نمره قبولی در آزمون وکالت شد و به خواسته خود که همان ادامه فعالیت در رشته حقوق بود، رسید که جای بسی خرسندی دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت موسسه گام آخر در راستا و امتداد فعالیت دانشگاه‌ هاست، یادآور شد: با توجه به میزان قبولی شرکت‌کنندگان این دوره در آزمون وکالت، برخی دانشگاه‌ ها اعلام آمادگی کردند تا مکانی را برای ادامه فعالیت موسسه در اختیار قرار دهد تا فارغ‌التحصیلان در همان فضای دانشگاه رشد و تعالی یابند.

فارغ التحصیلان نمی دانند به کجا مراجعه کنند

مدیر گروه حقوقی گام آخر با اشاره به اینکه کیفیت اساتید در راستای قبولی شرکت‌کنندگان تعیین‌ کننده بوده و به این مهم توجه ویژه‌ ای داریم، گفت: یکی از معضلات فارغ‌ التحصیلان حقوق این است که نمی‌ دانند باید به کجا مراجعه کنند و در این راستا مشاوره رایگان ارائه می‌ دهیم.

نعمتی قرا با بیان اینکه دوره جدید آزمون وکالت ۹ آذرماه در قائم‌ شهر و تنکابن برگزار می‌ شود؛ اساتید این دوره را فرید کمیجانی، مرتضی گودرزی، محمدرضا اسلامی‌خو، علی پیردهی، صالح غفاری و معین شرقی اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه دوره جدید ۵۰۰ ساعت بوده و در ۵۰ روز برگزار می‌ شود، افزود: کلاس‌ ها در آخر هفته‌ ها برگزار می‌گردد تا دانشجویان و شاغلین فرصت حضور داشته باشند.

نعمتی قرا خاطرنشان کرد: امکان تقسیط شهریه فراهم شده تا همه علاقمندان بتوانند در دوره مذکور شرکت کنند.

وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند با ما در تماس باشند می‌توانند با کد دستوری #۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* و یا شماره تلفن ۰۹۰۰۲۷۳۲۰۲۰ نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های تقویتی آزمون وکالت اقدام کنند.

مدیر گروه حقوقی "گام آخر" از برگزاری دوره طلایی "نکته و تست" با حضور ۱۳۰ شرکت‌ کننده از سراسر کشور خبر داد و گفت: این دوره با حضور فارغ‌التحصیلان ۱۸ استان کشور در مجتمع شهید هاشمی‌نژاد فرح‌آباد ساری برگزار و بیش از ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت پذیرفته شدند.

کد خبر: ۲۵۷٬۸۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      همین الان که هنوز طبق قانون مترقی ؟!!!؟ تسهیل کسب و کار آقایان تشریف نیاوردند کسب و کار حقوقی ها بخصوص سردفتران کساد است.