۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
تخلف مصالح فروشان قزوین رصد و پیگیری قانونی می‌شود
معاون صمت قزوین:

تخلف مصالح فروشان قزوین رصد و پیگیری قانونی می‌شود

قزوین - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: در صورت دریافت گزارش‌های مردمی از تخلف صنف مصالح فروشان برای برخورد قانونی با متخلفان به سرعت اقدام خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، علی اکبر کبیری با اشاره به مشکلات ناشی از افزایش قیمت‌ها در ماه‌های اخیر اظهار داشت: با بسیج نیروهای بازرسی برای رصد بازار و پیشگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برای موفقیت در مبارزه با گران فروشی نیازمند مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان هستیم تا به سرعت بتوان وارد عمل شد و با تخلف مقابله کرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان بازدید از صنوف و کسبه به صورت مستمر انجام می‌شود که در بازرسی این دوره از واحدهای عرضه کننده مصالح ساختمانی بازرسی صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس پس از دریافت گزارش و اخباری از شهروندان در خصوص یکی از واحدهای فروش مصالح به علت درج نشدن قیمت و صادر نشدن فاکتور و نیز نداشتن پروانه کسب برگه گزارش تنظیم و برای اجرای حکم به اداره تعزیرات ارجاع شد.

کبیری اظهار داشت: تمامی واحدها موظف به درج قیمت و صدور صورت حساب برای مشتریان هستند تا شهروندان در جریان قیمت‌ها قرار بگیرند.

وی گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در خصوص واحدهای مصالح فروشی موضوع را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر: ۲۵٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha