۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
آغاز به کار هشتمین دوره کارآموزی همراه اول

آغاز به کار هشتمین دوره کارآموزی همراه اول

هشتمین دوره کارآموزی همراه اول صبح امروز با حضور کارآموزان منتخب، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، افتتاحیه «هشتمین دوره کارآموزی همراه اول» صبح امروز چهارشنبه یکم آذر ۱۴۰۲ با حضور مدیران آکادمی همراه اول و منتخبان دوره هشتم کارآموزی در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

در این مراسم محمد بادکوبه ای، معاون شناسایی و جذب استعداد آکادمی همراه اول ضمن اشاره به جایگاه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور منطقه غرب آسیا، آمار دقیقی از دوره هشتم کارآموزی ارائه داد و خاطرنشان کرد: در این دوره ۱۱۷ موقعیت کارآموزی ارائه شد و در مجموع بیش از ۱۳۵۰۰ درخواست به ثبت رسید که در مقایسه با دوره های قبلی باز هم شاهد رکوردشکنی دیگری بودیم.

وی گفت: پس از انجام ۳۷۹ مصاحبه تخصصی، در نهایت بیش از ۶۰ کارآموز منتخب از امروز دوره کارآموزی خود را در خانواده همراه اول آغاز می کنند.

همچنین در این رویداد ماموریت، چشم انداز، ارزش های اصلی، دستاوردها، ساختار سازمانی، ارکان شرکت های تابعه و پروژه های نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که یکی از مهم ترین مأموریت های مسوولیت اجتماعی آن «حمایت از نخبگان ایرانی» است، برای کارآموزان این دوره تشریح شد.

در بخش پایانی این مراسم نیز کارآموزان به تسهیلگران خود برای شروع دوره کارآموزی معرفی شدند.

کد خبر: ۲۵۷٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha