۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی دانش‌بنیان‌ها جدی پیگیری می‌شود
رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت:

موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی دانش‌بنیان‌ها جدی پیگیری می‌شود

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت اظهار کرد: پیمان‌های منطقه‌ای کشور با همسایگان و غرب آسیا فرصتی تازه برای توسعه صادرات است و موضوع صادرات جدی پیگیری خواهد شد.

به گزارش بازار، عبدالحسین بیات نیز در خلال گزارش مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت پارس پنگان گفت: صادرات‌محور شدن شرکت‌های تولیدی ازجمله پارس پنگان سبب افزایش سهم بازار و ایجاد چند بازار برای شرکت می‌شود که همین امر خطرپذیری (ریسک) را کاهش می‌دهد.

وی افزود: پیش‌تر اعلام کرده‌ایم پیمان‌های منطقه‌ای کشور با همسایگان و غرب آسیا فرصتی تازه برای توسعه صادرات است و موضوع صادرات جدی پیگیری خواهد شد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تأکید کرد: محورهایی را در بازدیدهای میدانی و شرکتی اعلام کرده‌ایم که اکنون پیگیر تحقق آنها هستیم.

در همین حال، عباس ناصری در پانصدوپنجاه‌وچهارمین نشست هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه پارس پنگان بزرگ‌ترین تولیدکننده شیرهای صنعتی توپی است، گفت: ۵۰ درصد سهم بازار داخلی در قطعات تولیدی مرتبط از طریق این شرکت تأمین می‌شود.

وی افزود: پارس پنگان در صورت افزایش سرمایه‌گذاری می‌تواند سهم بیشتری از بازار محصولات تولیدی در بخش صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را کسب کند.

مدیرعامل شرکت تجهیزات صنعت نفت تصریح کرد: سهم ۵۰ درصدی شرکت دانش‌بنیان پارس پنگان در بازار، به‌دلیل کیفیت محصولات تولیدی و ظرفیت‌های فناورانه به‌دست آمده است.

علی اورج‌زاده، مدیرعامل شرکت پارس پنگان، در ادامه این نشست گفت: هرچند مأموریت این شرکت تولید شیرآلات توپی است، اما با توجه به‌ ضرورت توسعه و تنوع در محصولات تولیدی، توسعه طرح شیرهای کنترل در حال اجراست.

وی افزود: تولید در پارس پنگان نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت پارس پنگان از طراحی برای تولید اکچویترهای پنوماتیک و هیدرولیک در این شرکت خبر داد و اظهار کرد: بازار کنترل ولوها ارزشمند و رو به گسترش است.

اورج‌زاده تولید شیرهای تولیدی ۴۸ اینچ کراس ۹۰ و کنترل ولو پالایشگاهی را از سری تجهیزات تولیدی جدید شرکت در ۶ ماه نخست امسال معرفی کرد.

کد خبر: ۲۵۶٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha