۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
واگذاری واحدهای مسکونی در زنجان با تامین تمام زیر ساخت‌ها باشد
استاندار زنجان:

واگذاری واحدهای مسکونی در زنجان با تامین تمام زیر ساخت‌ها باشد

زنجان- استاندار زنجان گفت: واگذاری واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان با تامین تمام زیر ساخت‌ها باشد تا متقاضیان هنگام سکونت مشکلی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی صبح یکشنبه در هفتمین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است حدود دو هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ابراز کرد: تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن که در دور دوم سفر رییس جمهور به استان برنامه ریزی شده است، باید به صورت واقعی و با تشریفات لازم واگذاری از جمله اتمام مراحل قانونی و آماده شدن دفترچه اقساط انجام شود.

استاندار زنجان گفت: به هر طریقی تلاش می کنیم تا سرعت اتمام طرح ها و تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان نهضت ملی مسکن را بالا ببریم.

افشارچی تاکید کرد: دولت تمام توان خود را در خصوص پروژه‌ نهضت ملی مسکن در استان به کار گرفته و لازم است با هم افزایی هر چه بیشتر سرعت انجام پروژه ها را افزایش دهیم.

وی افزود: تعامل مدیران برای پیگیری مسایل پروژه های نهضت ملی مسکن نباید منحصر به دیدار در جلسات اداری باشد و نهضت ملی مسکن یک طرح ملی است و مسئولیت آن فقط با راه و شهرسازی نیست.

استاندار زنجان تصریح کرد: تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن، گشایش مهمی در خصوص مسائل مسکن در استان خواهد شد.

افشارچی بر لزوم شفافیت قیمت واحدها تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید اقدامات لازم و دقیق انجام و به مردم گزارش داده شود.

وی افزود: در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه سهم استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن احداث ۶۸ هزار واحد مسکونی است‌،بیان داشت: ساخت این تعداد واحد مسکونی بسیار سخت است.

افشارچی به موضوع جا به جایی ساکنان کوی فلسطین که در سفر اول رییس جمهور مصوب شده بود اشاره کرد و افزود: بخشی از این موضوع که نهایی شده باید ظرف یک ماه آینده انجام شود.

کد خبر: ۲۵۶٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha