۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
معامله ۲.۹ میلیون تن محصول در بورس کالا
آمار معاملات هفته گذشته نشان داد

معامله ۲.۹ میلیون تن محصول در بورس کالا

آمار معاملات هفته چهارم آبان نشان می‌دهد در بازار فیزیکی بورس کالا، ۲ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۱۱۴ تن انواع محصول به ارزش ۲۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد

به گزارش بازار، در معاملات هفته چهارم آبان بازار فیزیکی بورس کالا، ۲ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۱۱۴ تن انواع محصول به ارزش ۲۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۱.۴ و ۸.۴ درصدی را در حجم و ارزش معاملات را رقم زد.

بر اساس این گزارش؛ سیمان، سنگ آهن، فولاد و آهن اسفنجی سنگین وزن‌های تالار صنعتی و معدنی، قیر، وکیوم باتوم و مواد پلیمری سنگین وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

افزون براین؛ تالار محصول‌های صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۵۴۳ تن انواع کالا به ارزش ۱۷.۷ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

همچنین؛ در این تالار، یک میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۵۳ تن سیمان، ۵۲۷ هزار تن سنگ آهن، ۴۱۷ هزار و ۳۷۵ تن فولاد، ۱۱۹ هزار تن آهن اسفنجی، ۷ هزار و ۹۳۱ تن مس، ۶ هزار و ۹۶۵ تن آلومینیوم، یک هزار تن کک، ۸۲۵ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۷۵ تن سرب معامله شد.

براین اساس؛ در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۹۸ هزار و ۱۱۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱/۹ هزار میلیارد تومان در هفته چهارم آبان به فروش رسید.

در عین حال؛ در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۵۲ هزار و ۵۵۲ تن قیر، ۱۴۱ هزار و ۶۵۰ تن وکیوم باتوم، ۸۸ هزار و ۲۰۸ تن مواد پلیمری، ۶۲ هزار تن لوب کات، ۳۰ هزار و ۵۴۴ تن مواد شیمیایی، ۱۴ هزار و ۲۵۰ تن گوگرد، ۴ هزار و ۱۴۵ تن روغن، ۴ هزار تن فرآورده های نفتی، ۵۴۰ تن گازها و خوراک ها و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بر اساس این گزارش؛ بازار فرعی نیز شاهد معامله ۸ هزار و ۴۵۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲.۳ میلیارد تومان بود.

کد خبر: ۲۵۶٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha