۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
۱۱۸ واحد مسکونی در زنجان واگذار می شود
در طرح نهضت ملی مسکن؛

۱۱۸ واحد مسکونی در زنجان واگذار می شود

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور به استان ۱۱۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار می شود.

رضا خواجه ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، تامین مسکن برای اقشار کم درآمد از اولویت های اصلی بنیاد مسکن دانست و اظهار کرد: ساخت شش هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن واگذار شده که خوشبختانه تاکنون احداث دو هزار واحد آغاز و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۶ واحد برای متقاضیان نهضت ملی در شهرستان ابهر در حال ساخت است و از این تعداد ۵۰۶ واحد با پیشرفت متوسط ۶۰ درصد در شهرهای هیدج و صایین قلعه در حال تکمیل است، گفت: تعداد ۶۰۰ واحد در شهر ابهر در حال انعقاد قرارداد و انتخاب پیمانکار است.

خواجه ای به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان به مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاظر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، که هم اکنون ۶۴ واحد از این پروژه در مراحل پایانی بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.

وی افزود: باید همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و و ایجاد زیرساخت ها در اجرای پروژه های مسکن پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: در اجرای پروژه ها از سوی بنیاد مسکن، علاوه بر تسریع اجرای پروژه ها، تمامی نکات فنی و مهندسی برای ارائه خدمات بهتر به مردم ، رعایت شده است.

خواجه ای تاکید کرد: همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور به زنجان، پروژه ۵۴ واحدی نهضت ملی خرمدره با شش بلوک و در مساحتی بالغ بر ۶۴ هزار و دو متر مربع و همچنین فاز اول پروژه گلشهر زنجان (۶۴ واحد مسکونی از ۳۶۸ واحد ) افتتاح خواهد شد و به متقاضیان تحویل داده می شود.

کد خبر: ۲۵۶٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      0 0
      سلام خبری از واگذاری الباقی واحد‌های شهرک نصر پروژه برکت نیست