۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
۵۰۰ هکتار از حریم رودخانه‌های لرستان رفع تصرف می‌شود
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

۵۰۰ هکتار از حریم رودخانه‌های لرستان رفع تصرف می‌شود

لرستان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ۵۰۰ هکتار از حریم رودخانه‌های لرستان تصرف شده که تاکنون بیش از ۲۴۹ هکتار آن رفع تصرف شده است.

به گزارش بازار، داریوش حسن نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه ۵۰۰ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها در لرستان تصرف شده است، اظهار داشت: سال گذشته کارگروه آزادسازی بستر رودخانه‌ها در استان تشکیل شد و تاکنون بیش از ۲۴۹ هکتار آن رفع تصرف شده است.

وی با بیان اینکه رفع تصرف و تعیین تکلیف در بستر رودخانه‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: بیشترین تصرفات حریم رودخانه‌ها در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا و سلسله بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: ۴۳۳ پرونده تخلف تشکیل شده و پیگیری برای اجرا در دستور کار است؛ در شهرستان ازنا ۳۲ پرونده، در الیگودرز ۲۶ پرونده، در چگنی ۱۰ پرونده، در سلسله ۱۵۶ پرونده، در کوهدشت ۳۵ پرونده، در دلفان ۱۳ پرونده، در پلدختر ۲۲ پرونده، در خرم‌آباد ۹۸ پرونده و در شهرستان دورود ۴۱ پرونده تاکنون تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در مراحل اتمام رسیدگی و شروع عملیات آزاد سازی حد بستر و حریم رودخانهها هستیم و این کار با جدیت و همکاری دستگاه‌ها ادامه دارد.

کد خبر: ۲۵٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha