۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
صادرات خرمای بوشهر افزایش می یابد| تقویت صنایع فرآوری و بسته بندی
گزدرازی در گفت و گو با بازار:

صادرات خرمای بوشهر افزایش می یابد| تقویت صنایع فرآوری و بسته بندی

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از تقویت صنایع فرآوری و بسته بندی خرما در بوشهر خبر داد و گفت: حجم صادرات خرمای بوشهر افزایش چشمگیری پیدا می کند.

خورشید گزدرازی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بوشهر قطب مهم خرمای کشور محسوب می شود و با توجه به تولید ۱۷۵ هزار تن خرما و رطب در استان، شرایط برای بازاریابی خارجی محصول باید فراهم شود.

وی افزود: کیفیت خرمای بوشهر خیلی خوب است، البته نوع بسته بندی و همچنین صنایع تبدیلی و فرآوری نقش مهمی در صادرات این محصول دارد که با تمهیدات اندیشیده شده این مهم محقق می شود.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: امروز نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته گشایش یافته که ۷۰ شرکت بزرگ داخلی از استان های مختلف شرکت کرده اند و باید نهایت بهره را از این موقعیت ببریم.

گزدرازی یادآور شد: فعالیت نمایشگاه خرما در بوشهر در زمینه های فرآورده های خــرمایی، ماشــین آلات تخصصی صنـایع غــذایی و شـرکــت های دانـش بنیان، چـاپ و بسته بندی، صــادرات و بــازرگانی داخلی، کود و سم و صـنایع دستی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: تمرکز بر روی توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری و بهبود وضعیت بسته بندی و سردخانه های خرما قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۲۵۵٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha