۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت درب ضد سرقت به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت درب و همینطور امنیت منزل شما را دارد این موضوع است که دربی که دارید یا میخواهید خریداری کنید چه استراکچری درون خود دارد و از چه اجزایی تشکیل شده است.

استراکچر داخلی لنگه درب

یکی از عواملی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت درب و همینطور امنیت منزل شما را دارد این موضوع است که دربی که دارید یا میخواهید خریداری کنید چه استراکچری درون خود دارد و از چه اجزایی تشکیل شده است ما در این مقاله به طور مختصر و مفید درباره عوامل تاثیر گذار روی قیمت درب ضد سرقت صحبت می کنیم.

یکی از مهم ترین فاکتور های یک درب ضد سرقت خوب و ایمن داشتن صفحه کشی داخلی قوی و قوطی کشی داخل لنگه درب می باشد .

درب هایی که در این مجموعه تولید می شوند تماما دارای صفحه کشی ۱۰۰ درصد سرتاسر درب جوش کاری شده اند به همراه قوطی کشی افقی داخلی می باشد که

این لنگه را کاملا در مقابل سرقت و ضربه ایمن نگه می دارد البته این مجموعه با هدف ارتقاء امنیت داخلی درب ها اقدام به تقویت بیشتر لنگه درب های ضد سرقت کرده است که با اضافه های این آپشن ها قوطی کشی داخلی درب ها به صورت مشبک به صورت افقی و عمودی داخل درب ها اضافه می شوند که تا حد بسیار زیادی امنیت محیط را بالا می برد.

چهارچوب درب ضد سرقت

دومین عاملی که به طور مستقیم بر روی کیفیت و قیمت درب های ضد سرقت تاثیر می گذارد استفاده از ورق استاندارد برای چهارچوب درب و البته لنگه درب می باشد .

ورق فلزی با ضخامت های مختلف خریداری شده و توسط دستگاه های مخصوص برش داده شده و طبق ابعاد درب های ضد سرقت خمکاری می شوند که ورق فلزی استاندارد برای ساخت چهارچوب ها ورق با ضخامت ۱.۲۵ میلی متر می باشد که استانداردی برای چهاچوب ضد سرقت می باشد.

بعد از برشکاری و خمکاری ورق های فلزی نوبت به جوشکاری چهارچوب ها می رسد که باید با دقت و حساسیت کافی انجام شود که به اندازه کافی ایمنی برای چهارچوب و لنگه درب ها ایجاد نماید.

رنگ چهارچوب ضد سرقت

به طور کلی در صنعت درب های ساختمان ، چهارچوب های فلزی درب ضد سرقت را با کیفیت رنگ الکترواستاتیک با استفاده از کوره رنگ می شوند که مقاومت در مقابل ضربه و خراش بیشتر می شود و عمر این ورق ها را بالا می برند.

این رنگ با توجه به ضخامت مناسب به طور کامل روی تمام چهارچوب را پوشش می دهد و عایق بسیار مناسبی برای سرما و گرما و همینطور در مقابل بارش باران و تابش آفتاب مقاومت بسیار زیادی دارند و عمر و ماندگاری این محصولات را بالا می برند. پس استفاده از رنگی با کیفیت برای چهارچوب و لنگه فلزی درب می توان بر روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر مستقیم داشته باشد.

جنس رویه درب ضد سرقت

عامل بعدی که تاثیر گذاری زیادی بر روی قیمت دارد جنس رویه درب می باشد که میتوان گفت این عامل بیشتر از عوامل دیگر قیمت را می تواند بالا ببرند چون برجسته یا ساده بودن ، روکش رویه درب که میتواند چوب طبیعی یا رنگ های پوششی باشد ، استفاده از رنگ چوب با کیفیت و همینطور استفاده از شیشه های طراحی شده هم می تواند عوامل تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت باشد ، در اینجا توضیح مختصری درباره جنس رویه درب های ضدسرقت می دهیم که آشنایی با این موضوع داشته باشید.

بخش رویه های درب ضد سرقت برای مشتریان عزیز بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا نمای بیرونی و داخلی درب ها برایشان اهمت زیادی دارند و تاثیر بسیاری بر زیبایی نمای داخل منزل یا محل کار یا ویلا دارد و همینطور نمای بیرونی درب که می تواند بر جلوه ساختمان و آپارتمان تاثیر گذار باشد.

درب های ضد سرقت بر اساس جنس رویه به مدل های مختلفی تقسیم بندی می شود، که عبارت اند از :

  • درب ضدسرقت اهورا درب

    درب ضد سرقت مدرن
  • درب ضد سرقت طرح cnc
  • درب ضد سرقت روکش چوب راش
  • درب ضد سرقت روکش چوب گردو
  • درب ضد سرقت شیشه ای
  • درب ضد سرقت سفید
  • درب ضد سرقت رویه فلزی
  • درب ضد سرقت طوسی
  • درب ضد سرقت مشکی
  • درب ضد سرقت شیشه سکوریت
  • درب ضد سرقت ترمو وود
  • درب ضد سرقت برجسته
  • درب ضد سرقت روکش pvc

و انواع مدل های ترکیبی تقسیم بندی می شوند که با ترکیب روکش های چوب و رنگ های پوششی مدل مدرن جدید تولید می شوند ک بسیار مورد توجه مشتریان و بینندگان عزیز قرار می گیرد.

درب هایی که با روکش چوب گردو هستند و محبوبیت بیشتری بین چوب های دیگر دارند به دلیل قیمت بالای این چوب درب هایی هم با روکش چوب گردو تولید می شوند نسبت به چوب راش یا بلوط قیمت بالاتری دارند. درب هایی که با شیشه های طراحی شده خاص ساخته و تولید می شوند به دلیل اضافه شدن هزینه شیشه های سندبلاست یا شیشه سکوریت که معمولا قیمت بالایی در بازار دارند این درب ها را با قیمت بالا تر به فروش میرسد.

به طور کلی درب ها بر اساس جنس رویه استفاده شده با انواع متریال تاثیر زیادی بر روی قیمت درب ضد سرقت دارد که بسته به انتخاب مشتریان عزیز متغیر می باشد.

یراق آلات مورد استفاده

یکی دیگه از عواملی که در تعیین قیمت درب‌های ضد سرقت نقش مهمی دارد ، یراق آلات هستند به طور کلی یراق آلات درب های ضد سرقت شامل دسته‌بندی‌های مختلفی هستند که عبارتند از قفل اصلی و قفل بالا (شب بند) ، سیلندر کامپیوتری قفل اصلی و سیلندر شب بند قفل بالا  ، رزت‌های بالا و پایین  ، دستگیره ثابت و دستگیره متحرک (بازشو)همگی در تشکیل دهنده مجموعه یراق آلات درب ضد سرقت هستند.

یراق آلات درب‌های ضد سرقت رنگ بندی‌های مختلفی می‌باشند که عبارتند از : رنگ زیتونی ، رنگ طلایی ، رنگ کروم و به تازگی هم رنگ مشکی به دسته‌بندی به رنگ بندی یراق آلات اضافه شده است 

یراق آلات درب ضد سرقت مجموعه اهورا درب همگی دارای رنگ‌های مختلفی که همگی آبکاری شده با استفاده از دستگاه‌های مخصوص تحت شرایط خاص هستند و شامل ۵ سال ضمانت گارانتی تعویض می‌باشند که همگی این محصولات عمر بالایی دارند و این یراق آلات ضد آب می باشد به همین دلیل ماندگاری زیادی دارند.

یراق آلات درب ضد سرقت مجموعه همگی از برند کاله و به صورت پک وارداتی از کشور ترکیه می‌باشند و شامل پنج سال ضمانت می باشد که بهترین یراق موجود در بازار ایران می باشد .

این مجموعه به تازگی استفاده از قفل های با ایمنی بیشتر مثل قفل های گاوصندوقی به صورت سفارشی برای مشتریان عزیز کرده است.


 

یراق آلات درب ضد سرقت اهورا درب

رنگ رویه درب ضد سرقت

عوامل دیگری که در تعیین قیمت درب ها نقش دارند کیفیت رنگ رویه درب می باشد که بسیار مهم است که با کیفیتی تولید شده است .

تمامی درب های ضد سرقت رویه چوبی مجموعه اهورا با کیفیت پلی اورتان ترکیه می باشد که با پنل های ام دی اف وارداتی بر روی درب نمای بسیار چشم نوازی را می دهد که از بهترین کیفیت رنگ های موجود می باشد و قابل تولید در رنگ های سفید ، مشکی ، طوسی ، رنگ چوب گردو ، رنگ چوب بلوط و راش و انواع پتینه کاری را می دهد که توانسته رضایت مشتریان و کارفرمایان عزیز را جلب کند.

روکوب های چهارچوب ضد سرقت

آخرین عاملی که بر روی قیمت درب های ضد سرقت تاثیر گذار هستند استفاده از روکوب بر روی چهارچوب ضد سرقت می باشد. در مدل های مختلفی مثل تاجدار و ساده با چوب های مختلفی گردو ، بلوط و راش یا رنگ های سفید و .. تولید و اجرا می شوند . در واقع روکوب های برای پوشاندن چهارچوب فلزی درب ضد سرقت با چوب طبیعی می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر روی درب و زیبا شدن محصولات دارد و پیشنهاد کارشناسان فروش این مجموعه هم استفاده از روکوب که مدل های مختلفی تولید می شوند.

درب ضد سرقت لابی سه لنگغ روکش گردو، اهورا درب

این عواملی که نام بردیم از فاکتور های قیمت گذاری درب های ضد سرقت می باشد و مجموعه اهورا درب با رعایت تمام استاندارد های موجود اقدام به تولید با کیفیت ترین درب های ضد سرقت قابل ارسال به سراسر کشور با تنوع بسیار بالا کرده است.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیست قیمت مدل های درب ضد سرقت به سایت اهورا درب مراجعه فرمایید یا با شماره دفتر  ۸۸۴۴۹۰۶۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید

کد خبر: ۲۵۵٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha