۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
افزایش فعالیت ۳۸۰۰ درصدی نهنگ ها در شبکه «پلی گان» طی یک ماه گذشته
The Block گزارش داد؛

افزایش فعالیت ۳۸۰۰ درصدی نهنگ ها در شبکه «پلی گان» طی یک ماه گذشته

گزارش آماری The Block نشان می دهد که میزان فعالیت نهنگ ها و بازیگران سازمانی در شبکه پلی گان و توکن بومی آن یعنی ماتیک طی سی روز گذشته، بیش از ۳۸۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ با بهبود وضعیت بازار رمزارزها طی هفته های گذشته، بسیاری از آلتکوین ها از جمله «ماتیک» به عنوان توکن بومی شبکه پلی گان نیز توجه بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده اند.

بر اساس آخرین داده های موجود، تعداد مبادلات و تراکنش های ماتیک طی بازه زمانی ۳۰ روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر بوده و از سوی دیگر، فعالیت نهنگ ها در محیط پلی گان نیز در بازه زمانی مشابه با افزایش مواجه شده است.

بنا بر گزارش آماری The Block، میزان فعالیت نهنگ ها در شبکه پلی گان طی سی روز گذشته با افزایشی ۳۸۰۰ درصدی روبرو شده که نشان دهنده ورود سرمایه گذاران بزرگ به مبادلات رمزارزی در شبکه ماتیک است. گفتنی است؛ منظور از نهنگ ها در گزارش مذکور، افرادی هستند که بیش از ۱۰۰ هزار دلار سرمایه در گردش در شبکه پلی گان دارند.

در گزارش The Block آمده است: «میزان تقاضای بازیگران سازمانی و نهنگ ها به شدت افزایش یافته است. تعداد تراکنش های بالای ۱۰۰ هزار دلار در شبکه بیت کوین با افزایش ۸۰ درصدی روبرو شده و این در حالیست که این رقم برای اتریوم به بالای ۱۷۰ درصد افزایش یافته است. برای پلی گان نیز شاهد افزایش ۳۸۰۰ درصدی فعالیت نهنگ ها در این شبکه بوده ایم».

کد خبر: ۲۵۵٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha