۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بررسی وضعیت تکنیکال و بنیادی نماد پرداخت
تحلیل نمادهای بورسی؛

بررسی وضعیت تکنیکال و بنیادی نماد پرداخت

پرداخت با در جا زدن سه ماهه آماده بازده خوب برای سرمایه گذاران است.

بازار؛ گروه بورس: بازار در چهارمین تحلیل بنیادی و تکنیکال به وضعیت یکی از نمادهایی می پردازد که چه از لحاظ بنیادی و چه از لحاظ تکنیکال مستعد رشد است، به پرداخت در اردیبهشت ماه ۹۹ بهترین درآمد با توجه به شرایط کرونایی را داشته و ضمنا با قیمت ارز سال ۹۷ در بازار معامله می شود. این سهم سه ماه در جا زده و به نظر می رسد دیگر زمان رشد آن فرا رسیده است. 

۱)یکی از مهم ترین عوامل اثرگذار بر سودآوری پرداخت، بحث افزایش تعداد دستگاه های کارتخوان اجاره داده شده و یا افزایش شدید عملیات اینترنتی می باشد، بنابراین هرگونه اخباری که در این رابطه منتشر می شود می تواند موجب رشد قیمت این شرکت گردد.

۸-۲) هر گاه نرخ تسعیر ارز افزایش پیدا می کند و از طرفی تراز ارزی شرکت مثبت می باشد(دارایی های ارزی بیش از بدهی های ارزی باشد) می تواند موجب رشد سودآوری این شرکت گردد.

۸-۳) هر گاه دستورالعمل جدیدی از سوی بانک مرکزی مبنی بر تغییر نرخ درآمدی شرکت های PSP منتشر شود، می تواند تاثیر بسزایی در سودآوری این شرکتها گردد.

۸-۴) فروش شارژ سیم کارت ها علی رغم حجم بالای آن در درآمد شرکت های حوزه PSP، اما به دلیل برگشت بخش اعظم درآمد این بخش به شرکت های مخابراتی، کمترین حاشیه سود را برای آن ها دارد.

۸-۵) معمولا از سالی به سال دیگر حجم تراکنش های اینترنتی و در نتیجه درآمد کارمزد شاپرک به دلیل افزایش حجم نقدینگی در جامعه و از طرفی توسعه فرهنگ استفاده از خرید اینترنت افزایش پیدا می کند که می توان این نکته را به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در این زمینه برشمرد. لازم به ذکر است که نرخ رشد حجم تراکنش های شاپرک معمولا ثابت می باشد و همواره می توان درصد مشخصی را با توجه به سابقه این متغیر و حجم فعالیت و درصد از سهم مبادلات این شرکت، تقریب درستی از این درآمد برای پرداخت بدست آورد.

تحلیل تکنیکال

این نماد در الگوی تکنیکال خود یک الگوی v  را ساخته که می تواند به صورت به شدت پرقدرتی آمده و در صورت عبور از مقاومت تاریخی در معاملات روز سه شنبه یک روند صعودی را آغاز خواهد کرد.

این نماد یک پهنه منظم دونده را در حال ساخت بوده و می تواند بازدهی بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد. کف حمایتی قوی این نماد ۴۳۴۲ تومان است. مقاومت تاریخی این نماد در محدوده ۴۸۴۴ تومان است و اهداف کوتاه مدت ۵۶۰۰ تومانی، اهداف میان مدت ۶۵۰۰ تومانی و بلند مدت ۸۵۰۰ تومانی را نشانه گرفته است.

macd این نماد الگوی راندینگ سه ماهه را تائید می کند که در صورت صعود تا حداقل ارتفاع این راندینگ صعود خواهد کرد.

بعد خروج پول این نماد در سه ماه اخیر الگوی ورود پول به پرداخت شدت گرفته است.

منبع تحلیل بنیادی: خانه سرمایه

منبع تحلیل تکنیکال: گروه بورس بازار

کد خبر: ۲۵٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha