۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
سلسله جلسات سازمان بورس و ذینفعان بازار برای اثرگذاری در بودجه
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس اعلام کرد

سلسله جلسات سازمان بورس و ذینفعان بازار برای اثرگذاری در بودجه

معاون نظارت بر ناشران بورس گفت: سازمان بورس بازخوردهای ناشی ازمتغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری صنایع را در اختیار مجلس قرار می‌دهد تا نمایندگان با در نظر گرفتن آنها در مورد بودجه ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری سلسله جلسات سازمان بورس واوراق بهادار با ذینفعان بازار از جمله فعالان، اعضای کانون‌ها و ارکان بازار سرمایه خبر داد و گفت: دراین جلسات نظرهای ذینفعان بازار با هدف اثرگذاری بیشتر بر روند عملیات و سودآوری شرکت‌های بورس در بودجه ۱۴۰۳ جمع‌آوری می‌شود.

او با بیان‌اینکه این سلسله جلسات با همکاری واحد حقوقی و میز صنعت و مرکز پژوهش سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود، اضافه کرد: بعد از پایان جلسات، نظرهای ذیفنعان بازار سرمایه جمع‌بندی و در مدت مقرر در اختیار مجلس گذاشته می‌شود.

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار بازخوردهای ناشی ازمتغیرهای تاثیرگذار بر سودآوری صنایع را در اختیار مجلس قرار می‌دهد تا نمایندگان با در نظر گرفتن آنها در مورد لایحه بودجه تصمیم‌گیری کنند.

عیوضلو در پایان اضافه کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با همکاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری به منظور رفع مشکلات و چالش‌های صنایع با حضور مدیران سازمان و مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ برگزار شد و راهکارهای مورد نظر برای ایجاد فضایی مناسب برای سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه ارائه شد.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha