المپیک فناوری سال آینده برگزار می‌شود
رئیس پارک فناوری پردیس:

المپیک فناوری سال آینده برگزار می‌شود

صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس از برگزاری رویداد المپیک فناوری برای نخستین بار، در سال آینده خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در رویداد «جایزه سالانه هوش مصنوعی و رقابت‌های سایبری فتح پرچم» در سالن همایش‌های پارک فناوری پردیس گفت: امیدواریم این برنامه شروعی برای المپیک فناوری در ۵ حوزه رباتیک باشد.

صفاری نیا با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری این دو رویداد هستیم درخصوص فعالیت کارخانه نوآوری گفت: در مورد کارخانه نوآوری آنچه مربوط به ما است بحث تسهیل گیری است، چنانچه در پارک پردیس این تسهیل گیری شکل گرفته است و در کارخانه نوآوری نیز برای شتاب دهنده‌ها حمایت‌هایی در قالب تسهیل گیری شکل می‌گیرد.

وی افزود: در کارخانه نوآوری بیش از ۲ هزار نفر در بخش‌های مختلف از جمله آی تی و زیست فناوری فعالیت دارند و این تیم‌ها از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

دبیر رویداد سایبری فتح پرچم نیز در این مراسم گفت: campture the flag نوعی رقابت سابیری است که افراد برای نفوذ یا برقراری امنیت سیستم‌های کامپیوتری تلاش می‌کنند، در برگزاری این رقابت‌ها چالش‌های تصنعی و غیر تصنعی پیاده سازی شد که شرکت کنندگان بصورت گروهی برای رمز گشایی اطلاعات و یا کشف آسیب پذیری و نفوذ به سیستم‌های امنیتی تلاش می‌کنند.

محمدرضا سجادی خاطرنشان کرد: از میان ۲۴۱ نفر در رقابت اول، ۵۰ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در نهایت در این رویداد از سه برگزیده قدردانی می‌شود.

وی گفت: با حمایت مسئولان می‌توان شاهد توسعه و تجاری سازی از محصولات حوزه سایبری در کشور باشیم.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha