۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی بانک‌ها با تاخیر واریز می‌شود

یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی بانک‌ها با تاخیر واریز می‌شود

در حالی که یارانه مرحله مرحله ۱۵۳ (آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شده، اما یارانه برخی افراد به خاطر مشکل فنی برخی بانکها با تاخیر واریز می شود.

به گزارش بازار، بر اساس اطلاعیه شماره ۲۶ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه مرحله ۱۵۳ (آبان ۱۴۰۲) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.

در عین حال برخی شهروندان، ‌عنوان کردند که یارانه آنها واریز نشده است، ‌این مساله را در تماس با روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیگیری کردیم، به گفته حسینی مدیر اطلاع‌رسانی این سازمان یارانه افراد به حساب سرپرستان خانوار واریز شده، اما یان ماه به دلیل بروز مشکل فنی و نرم افزاری برخی بانکها، ‌ یارانه‌ها مشتریان آنها به تدریج تا آخر هفته واریز می‌شود و مشکلی در این زمینه نیست.

وی تاکید کرد یارانه هیچ کس خذف نشده است.

کالابرگ الکترونیکی
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی
در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام نموده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده اند، اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد.

کد خبر: ۲۵۵٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha